يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۷:۳۳
کد خبر: ۷۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸
مرادی:
شاعرکتاب کتیبه های فیروزه ای گفت: برای حفظ راه پرمخاطره و آرمانی انقلاب اسلامی بایستی با بصیرت در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی ازجمله انتخابات حضور داشته باشیم.

 

معصومه مرادی درگفتگوی کوتاه با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس با اشاره بر لزوم حضور در انتخابات در روز 7 اسفند ماه بیان داشت: هر انسانی در مقاطع مختلف زندگی خودش ناگزیر به انتخاب می‌باشد این انتخاب هاست که مسیرهای پیش رو را تعیین می‌کند و در هر مسیری انتهایی وجود دارد این انتخاب صحیح منجر به یافتن راه و روش صحیح نیز می شود که در نهایت همگان را به سر منزل مقصود می رساند.

 

این شاعر جوان در ادامه افزود: در هر کدام از انتخابات در کشور همین روندحاصل می شود که انتخاب فرد اصلحی که شایستگی‌های لازم را دارا باشد ما را در رساندن اهداف متعالی انقلاب و نظام اسلامی یاری نماید واین بی شک یکی از مهمترین هدف هر ایرانی برای اعتلای کشور می باشد.

 

 

مرادی با بیان اینکه تاریخ ایران از ابتدا همیشه متحمل بسیاری ناگواری‌ها بوده است ابراز داشت: تاریخ ایران، در مقاطع مختلف گاه جنگیده است، گاهی پیروز شده و یا گاهی شکست، که در تمامی این مقاطع زمانی و برای به ثمر رسیدن حرکت اسلامی، بسیاری از جوانانی خود را تقدیم این سرزمین نموده است.

 

 

اسلیمی های گنبد نیلی افزود: حرکت انقلاب اسلامی با هدف ترسیم واحیای الگوی رفاه روحی،اجتماعی اسلامی شکل گرفت که در این مسیر با مشکلاتی نیز روبرو بوده است، این برای رسیدن این حرکت وجریان به سرمنزل مقصود نیازمند همراهی تمامی دغدغه‌مندان به ایران و اسلام است.

 

مرادی انتخابات را حرکتی رو به جلو دانست و اظهار داشت: انتخابات یکی از شیوه های تزریق نیروی مثبت به این جریان و حرکت اسلامی است که می تواند برای پیشرفت و حرکت رو به جلو نظام اسلامی را یاری نماید، اینجاست که برای حفظ راه پرمخاطره و آرمانی بایستی حضور خود را پررنگتر و با بصیرت در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته باشیم.

 

 



انتهای پیام/ 224224 

نام:
ایمیل:
* نظر: