پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۲۶:۴۰
کد خبر: ۷۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
تقی زاده:
یک شاعر گفت: مردم ما گرفتار خدعه‌های بیگانگان قرار نمی‌گیرند و می‌دانند که دشمن امروز را می‌نگرد و نسبت به حضور آنان در انتخابات حساس است.

ساجده تقی‌زاده درگفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس با بیان اینکه انتخاب یک حق وظیفه اجتماعی است بیان داشت: انتخابات هم ازجنبه شرعی و هم اجتماعی یک وظیفه وحق می‌باشد بخصوص این انتخابات که رسانه‌های دنیا آن را نشانه رفته اند و رصد می‌کنند این یک صحنه وعرصه ایست که باید در آن حضور جدی داشته باشیم.

تقی زاده افزود: انتخابات یک ظرفیت ملی است در زمانی که حرفها و ناگفته‌هایی که از تریبونهای رسانه‌ایی دنیا قابل انتشار نیست اما این انتخابات می‌تواند از هرحرف دیگری برنده‌تر باشد و برهمگان اثبات کند که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

 

این استاد زبان و ادبیات فارسی با اشاره به فرامین رهبر انقلاب در روز انتخابات ابراز داشت: رهبر انقلاب در سخنان خود بر حضور به موقع و اول وقت و با نیت قربه الی الله بر سر صندوق های رای تاکید بسیار نموده اند وخود ایشان در همه دوره‌ها الگوی عملی این حرکت می‌باشند.

تقی زاده اضافه داشت: مردم و اهالی ادب و فرهنگ نیز باید با تاسی از رهبر انقلاب و برای تعالی اسلام و انقلاب حضور یابند، وقت را ازدست ندهند و از تمامی حق خود در تعداد آرا انتخابی استفاده نمایند.

 

این شاعر جوان با بیان اینکه جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دارای حساسیت وجایگاه مهمی است اظهار داشت:  با توجه به تبلیغات و خدعه های اخیر دشمنان انقلاب همگان بایستی در انتخاب نمایندگان در مجلس خبرگان رهبری دقت لازم را داشته باشند چرا که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی برآن تمرکز نموده اند.

 

تقی زاده افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بسیار مهم می باشد زیرا اگرنمایندگانی قوی ومومن به مجلس راه یابند بسیاری از مشکلات اجتماعی واقتصادی نیز حل می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت انتخاب نمایندگانی اصلح از بین کاندیداها تصریح نمود: انتخابات یک فرآیند است و در این فرآیند باید تحقیق و مطالعه کرد، از افراد مورد اعتماد پرس وجو نمود و از بین لیست هایی که ارائه می‌گردد با مشورت و دقت نظر کاندیدای اصلح را انتخاب نمود و در این بین از مباحث قومیتی وحزبی و...  باید دوری کرد.

 

 

 انتهای پیام/ 224224 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: