آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛
تريبون آزاد با موضوع شركت در انتخابات در دانشگاه پيام‌نور فسا برگزار شد.

در آستانه برگزاري انتخابات، دانشگاه پيام نور فسا با هدف بيان ديدگاه‌هاي قشر جوان و دانشجو و تبادل نظر و آگاهي از اهميت مسئله انتخابات و شركت در آن اقدام به برگزاري تريبون آزاد کرد كه طي آن دانشجويان در فضاي سالم و آزاد به بيان نقطه نظرات خود پرداخته و يا در تكميل و انتقاد از نظرات يكديگر سخن گفتند.

 

از جمله مهمترين مسائل مطرح شده در اين تريبون به اهميت شركت در انتخابات، به دلايل شركت در انتخابات، رسيدگي به مشكلات جوانان در حوزه تحصيل، اشتغال و معيشت، پرهيز از شعارهاي تبليغاتي كانديداها و روش هاي شناخت كانديداها مي توان اشاره داشت. دانشجويان موافق و مخالف با موضوعات مطرح شده، عقايد خود را مطرح كردند و به مناظره پرداختند.


در آخر این تریبون اردالي، رئيس دانشگاه پيام نور فسا، با تشكر از حضور دانشجويان در مراسم تريبون آزاد به سخنان مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان بر برگزاري كرسي‌هاي آزاد انديشي و تريبون هاي آزاد در جامعه خصوصا در مراكز دانشگاهي اشاره كرد و ضمن تاكيد بر نقش مهم و اساسي جوانان در انتخابات از آنان خواست كه خود را در تعيين سرنوشت كشور دست كم نگيرند با دقت و حوصله در مورد كانديداهاي انتخاباتي تحقيق كنند تا اصلح ترين را با آراي خود به مجلس شوراي اسلامي بفرستند.

 

لازم به ذکر است، اين مراسم با همت بسیج دانشجویی در محوطه دانشگاه برگزار شده و با استقبال دانشجويان روبرو شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: