آخرین اخبار
کد خبر: ۷۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: حضور در انتخابات لبیک به خون شهدا و به کسانی که جانشان را در راه وطن دادند، است.

عباس توانا، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گفت: نکته مهم تر از اینکه چه کسی رای بیاورد یا چه کسی وارد مجلس شود در مرحله اول حضور حداکثری مردم است که خوشبختانه با شور و نشاطی که در جامعه حاکم است، این امر محقق خواهد شد.


وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم نماد جمهوریت نظام است، افزود: اثبات جمهوریت نظام از طریق همین حضور مردم در ایامی مانند انتخابات است؛بنابراین همه کاندیداها باید بیش از اینکه پیروزی خودشان یا اینکه کدام جناح وارد مجلس شود، به اهمیت حضور والاتر و اثرگذاری بیشتر در جمهوریت نظام بپردازند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پبرامون اینکه اگر کسی نظام را قبول ندارند در انتخابات شرکت کند، تصریح کرد: شاید کسی نظام را قبول نداشته باشد؛ اما تعصب ملی که دارند؛ حضور در انتخابات لبیک به خون شهدا و به کسانی که جانشان را در راه وطن دادند، است.


توانا با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات از اهمیت والایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اولویت دشمنان حضور حداقلی مردم ایران در انتخابات است؛ بنابراین حضور مردم متعصب روی کشور باعث می شود خواب دشمنان تعبیر نشود.


وی با اشاره به نقش موثر دانشجو و تشکل ها در جلوگیری از فتنه و آرامش مردم در راستای حفظ نظام و ارزش ها گفت: دانشجو، پیاده نظام هیچ جریان و هیچ جناحی نیست و نباید هم باشد؛ دانشجو رسالتش روشنگری و به عنوان اذان گوی جامعه، باید سپردار و جلودار مقابله با دشمن باشد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در ادامه گفت: برای دانشجو مهم این است که اهداف دشمن پیاده نشود؛ هدف دشمن ایجاد فضای دو قطبی مجلس دولتی و مجلس غیر دولتی در جامعه است، این نقش دانشجوست که مانع این اهداف شود.


توانا با اشاره به اینکه مجلس خانه دولت است یا ملت، خاطرنشان کرد: اصلا نباید به فضای دو قطبی مجلس خانه دولت یا خانه ملت دامن زد، مجلس خانه ملت بوده و هنوز هست؛ ما مجلسی نمی خواهیم که ضد دولت باشد و مجلسی هم نمی خواهیم که دولتی باشد.


وی ادامه داد: ما مجلسی که حرف ملت را بزند، می‌خواهیم اگر چه بعضی اوقات حرف دشمن را می زنند، یعنی به جای اینکه بگوییم مجلس دولتی یا ملتی باید اینگونه گفت که مجلس، خانه دشمن یا ملت است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به لیست های انتخاباتی معرفی شده، گفت: مردم به لیستی که دشمنان نظام علاقه مند هستند، قطعا رای نخواهند داد؛ وظیفه دانشجو و تشکل ها این است که در جهت تبیین لیستی که دشمنان نظام در جهت تکمیل پروژه خودشان دارند، آگاهانه رفتار کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: