يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۸:۲۷
کد خبر: ۷۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
مرادی:
مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان فارس گفت: در انتخاب نماینده اصلح وشایسته باید به رهنمودهای رهبر انقلاب توجه کرد.

مرضیه مرادی درگفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس و در حاشیه انتخابات روز7 اسفندماه با اشاره به انتخاب کاندیدای اصلح ابراز داشت: داشتن ایمان و تلاش برای رضایت مردم و وفاداری به آنان از جمله مواردی است که باید درانتخاب نماینده اصلح به آن توجه کرد.

 

مرادی افزود: بدون شک کسی که در دین مقید باشد در دیگرعرصه ها نیز مقید خواهد بود و در انتخاب نماینده شایسته تمسک می جویم به سخن حکیمانه رهبر که می فرمایند:«بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دینداری و آمادگی برای حضور در میدان های انقلاب؛ دردشناس ترین و دردمندترین نسبت به نیازهای مردم را انتخاب کنند.» ویا در جایی دیگر می فرمایند که « ملت هوشیار ایران باید دقت کند که در میان همین متخصصان، متدین ها را انتخاب کند؛ زیرا دین و تدین مانع وابستگی می شود و اگر دینداری نباشد وابستگی آسان می شود.»

 

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان فارس ضمن بیان حضور در انتخابات بیان داشت: امام خمینی(ره) در پیامی به مردم ایران توصیه می فرمایند که در انتخابات حضور داشته باشند وبیان داشته اند که ملت شهیدپرور ایران بدانند این روزها روز امتحان الهی است ؛ روز پرخاش علیه کسانی است که با اسلام کینه دیرینه دارند ؛ روز انتقام از کفر و نفاق است ؛ روز فداکاری است ؛ امروز روز عاشورای حسینی است ؛ امروز ایران کربلاست ؛ حسینیان آماده باشید ؛ «جهزوا انفسکم بالصلاح والسلاح» . نهراسید که نمی هراسید ، کمربندهاتان را محکم کنید. ای آزادگان و احرار به پاخیزید! قدرت های بزرگ شرق و غرب می خواهند شما را در زیر چکمه ها و چنگال های کثیف و خونین خود خرد کنند که حتی آخ هم نگویید . امروز روز مقاومت است ، ... .

مرادی اضافه داشت: این سخن معمارکبیر انقلاب سرلوحه و الگوی عملی ماست، این مردم آموخته و پرورش یافته‌ی رهنمودهای آن امام بزرگوار هستند و هیچ گاه عرصه های انقلاب اسلامی را خالی نخواهند گذاشت.  

 

 

انتهای پیام/ 224224 

نام:
ایمیل:
* نظر: