کد خبر: ۷۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید فارس ؛ نهضت روشنگری بصیرتی با حضور بیش از 700 نفر از اساتید دانشگاهها در 6 نقطه استان برگزار شد.
محمد جواد کهندل پور معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان فارس در گفتگو با سایت بسیج اساتید گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی کشور چه در بعد داخلی و چه در ابعاد خارجی، لازم بود جهت افزایش سطح بصیرتی اساتید بسیجی و همچنین به روز رسانی اطلاعات و فضای فکری اساتید این دوره برگزار شود.
وی افزود شرایط خاص حاکم بر سیاست خارجی کشور از جمله مسایل پسابرجام و مساله خط مقاومت اسلامی در منطقه ایجاب می کند که اساتید بسیجی همواره بعنوان فرماندهان جنگ نرم در عرصه های مختلف آمادگی خود را حفظ تقویت کنند.
کهندل پور شرایط حساس داخلی خصوصا انتخابات دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را مهم دانست و گفت: اساتید در این دوره ها با شاخصهای انتخاب اصلح آشناشدند.
معاون فرهنگی سازمان بسیج اساتید استان فارس افزود؛ در این دوره ها که به صورت یکروزه و در شهرهای شیراز، آباده، کازرون، جهرم، لامرد و استهبان با حضور بیش از 700 نفر از اساتید بسیجی برگزار شد شرکت کنندگان با موضوعاتی چون شرایط فعلی و آینده خط مقاومت اسلامی در منطقه، تاریخ روابط ایران و آمریکا، استراتژی نفوذ، جریان شناسی سیاسی انقلاب اسلامی و شاخصهای خط امام بیشتر آشنا شدند./پایان خبر کد 8586
نام:
ایمیل:
* نظر: