کد خبر: ۷۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) :
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول ا...(ص) شیراز در گفتگو با تنویر بیان داشت: رزمایش فاطمیون بسیجیان شمال غرب شیراز با موفقیت و رسیدن به اهداف از پیش طراحی شده به پایان رسید.
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص)  گفت : رزمایش بزرگ فاطمیون گردان کوثر(س) خواهران بسیجی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در منطقه باز روبه روی شهر بزین با برگزاری رزمایش عملی امداد و نجات و برپائی کلاس های آموزشی و عقیدتی با موفقیت انجام شد و رزمایش فاطمیون گردان بیت المقدس برادران بسیجی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در منطقه عمومی دالین در کیلومتر 40جاده شیراز سپیدان با هدف آمادگی هرچه بهتر  برای دفاع از شهر و بوم و انجام کلاس های عقیدتی و آموزشی برگزار شد.

  وی گفت: برای  هرگونه دفاع در مقابل دشمن باید آمادگی و آموزش لازم را داشته باشیم چرا که بسیجی یعنی مدافع انقلاب که از انقلاب دفاع می نماید و کسی که مدافع انقلاب و اسلام  است ، رزمنده می باشد چه رزمنده جنگ سخت و چه رزمنده جنگ نرم .

سرهنگ حسینی تصریح نمود :اگر می خواهیم از انقلاب ،خون شهدا ،راه امام(ره) و ارزش ها دفاع نمائیم و جلو ی زور گوئی های نامردان دنیا ایستادگی کنیم باید آمادگی داشته باشیم باید اول خودمان را بسازیم هم آمادگی جسمی و هم  آمادگی معنوی داشته  ودر این راه تلاش و دقت لازم را داشته باشیم چرا که اولین ویژگی که یک مسلمان دارد روحیه تعبد ، بحث عبودیت پروردگار است و عبودیت همان بندگی است که نهایت خضوع و خشوع باید درآن می باشد

وی بیان نمود: جمهوری اسلامی ایران  در دنیا الگوه روحیه استکبار ستیزی ، روحیه تقوا ، روحیه مقاومت ، روحیه خودسازی و ایستادگی می باشد که امروز کشور ها با الگو گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل ظالمین و استکبار ایستادگی می کنند و در خود سازی باید دقت نمائیم و در این راه باید تفکر نمود.

وی تصریح نمود: بسیجیان با بصیرت و بینشی که در همه عرصه ها دارند با فراگیری دفاع نامتقارن  برای حفاظت از شهر و روستای خود در راستای اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی در مقابل برنامه های دشمنان قدم بر می دارند که ان شاء ا... مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز به اهمیت خدمت در جامعه اسلامی پرداخت و بیان نمود:برای کشوراسلامی خدمت کردن تاثیر گزار بودن و آموزش های لازم را دیدن جهت مقابله با دشمنان یک افتخار و یک ارزش است و خداوند متعال در سوره عنکبوت می فرماید کسانی که جهاد و تلاش می کنند در راه ما،هدایتشان می کنیم، و در راههائی که خودمان تشخیص می دهیم خداوند با نیکو کاران است.

وی در پایان از همراهی و مشارکت همه عزیزان و برادران بسیجی و نهادها و ارگان ها که در برپائی رزمایش فاطمیون ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) مشارکت نموده اند تقدیر و تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: