آخرین اخبار
کد خبر: ۷۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
به مناسبت دهه فاطمیه؛
بزرگترین یادمان یاس کبود کشور به مناسبت دهه فاطمیه در روستای فاح آباد خفر برگزار شد.

بزرگترین یادمان یاس کبود کشور به مناسبت دهه فاطمیه در روستای فتح آباد خفر معروف به دیار فاطمیون از توابع شهرستان جهرم برگزار شد.

 

محمدحسین حیدری دبیر ستاد برگزاری یادمان یاس کبود در حاشیه این برنامه اظهار داشت: بزرگترین یادمان یاس کبود کشور به مناسبت دهه فاطمیه در روستای فتح آباد خفر برپا شده که تا 23 اسفندماه جاری دایر است.

 

وی با بیان اینکه زمان بازدید از این یادمان روزانه از ساعت 15 الی 21 است افزود: در این یادمان که با همراه با نمایشگاه است، واقعه غدیر خم، نخلستان های مدینه، درد دل های حضرت علی(ع)، شهادت میثم تمار، خطبه فدکیه، کوچه بنی هاشم، بیعت اجباری، بیت الزهرا، قبرستان بقیع، مسجدالنبی، یادمان های دفاع مقدس، مدافعان حرم، حوادث مدینه و... در قالب نمایشگاه و به صورت نمادین در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

دیبر ستاد برگزاری یادمان یاس کبود، خانه حضرت فاطمه(س) را سنگری برای دفاع از امامت، پایداری، مقاومت و صبوری برشمرد و با تاکید بر الگو گرفتن بانوان و زنان جامعه ما از بی بی دو عالم گفت: در صورت غفلت از ارائه و ترویج زندگی اهل بیت و سبک زندگی اسلامی، دشمنان اسلام و اهل بیت، فرهنگ غربی و سبک زندگی غربی را به خورد جوانان به ویزه زنان ما می دهند همچنان که امروز نیز با هزاران این اقدام آنها را مشاهده می کنیم.

 

حیدری با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در تربیت فرزندان به عنوان الگوی انسان سازی و در جامعه پردازی یک سیاست مدار و مربی تمام عیار اسلامی است اضافه کرد: باید به بانوان جامعه یاد آوری شود  که راه آن حضرت را ادامه دهند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: