آخرین اخبار
کد خبر: ۷۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
همزمان با ایام فاطمیه صورت می گیرد؛
پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با ایام فاطمیه در دانشگاه آزاد کازرون تشییع و خاکسپاری می شوند.

دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان کازرون بعداز هفت سال چشم انتظاری بالاخره در هفته جاری میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

مراسم شب وداع با این دو شهید گمنام، همزمان با یادواره شهدای دانشجوی کازرون روز دوشنبه 17 اسفند ماه همراه با نماز مغرب و عشا آغازمی شود و تا ساعت22 در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون ادامه یابد.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این شهیدان عزیز، صبح روز سه شنبه 18 اسفندماه از ساعت 8:30 صبح از ابتدای جاده دوان کازرون به طرف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

لازم به ذکر است یکی از این شهدا که 26 ساله تشخیص داده شده در منطقه شرهانی  و در عملیات محرم و دیگری در جزیره  مجنون و در سن 21 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه های کازرون، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی این شهر، تشکل های دانشجویی کانون نشر اندیشه های نو، انجمن اسلامی دانشجویان متحد، هیئت های مذهبی دانشجویی آل یاسین، ریحانه النبی(س)، حضرت رقیه(س)،محبین فاطمه الزهرا(س) و کانون دانشجویی هلال احمر و در اطلاعیه ای از دانشجویان و دانشگاهیان و مردم شهیدپرور کازرون جهت حضور در این مراسم دعوت کرده اند.


 

نام:
ایمیل:
* نظر: