کد خبر: ۷۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
در هفته ی ششم مسابقات گروه سوم مرحله نهایی لیگ دسته سه فوتبال ایران ، تیم قشقایی شیراز میزبان تیم خلیج فارس خونسرخ بود که در پایان این بازی حساس، تیم قشقایی با برتری یک بر صفر به پیروزی رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس در این بازی که مثل همیشه با حضور هواداران پرشور تیم قشقایی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شد تیم قشقایی در یک بازی برتر همراه با خلق موقعیت های فراوان گل نهایتاً با تک گل علی نگارنده توانست روند بدون شکست خود را در این فصل از مسابقات ادامه دهد و به جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشد.

در دیگر بازی های این گروه روز گذشته تیم برق شیراز و شاهد فیروزآباد به تساوی یک بر یک و بهمن کرج و نفتون مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند و در ادامه مسابقات این گروه امروز شاهین ماهشهر با یک گل میهمانش تیم پریز دورود را بدرقه کرد و پرسپولیس برازجان و ملی حفاری اهواز نیز به تساوی بدون گل دست یافتند.
تیم قشقایی با احتساب بازی های امروز با 12 امتیاز و با تفاضل گل مثبت یازده در صدر جدول گروه سوم مسابقات قرار گرفت و تیم ماهشهر با همین امتیاز و تفاضل گل مثبت 4 در رده دوم قرار دارد.


جدول مسابقات در پایان هفته ششم

پیروزی نماینده شیراز در لیگ دسته سوم فوتبال کشور

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: