کد خبر: ۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
فرمانده ناحیه محمد رسول الله (ص) :
نشست ماهانه اخلاقی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت و جشنواره تقدیر و تشکر از برترین های صالحین ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد .
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز در جشنواره تقدیر و تشکر از برترین های صالحین ناحیه ، گفت : همه شما بسیجیان به طور داوطلبانه وظایف و تکالیف را بر عهده گرفته اید و به آنها عمل می کنید که  خوشبختانه نتیجه آن عمل خوب به وظایف و تکالیف است .همچنین پاداش شما نزد خداوند است و تقدیر اصلی را خدا از شما خواهد کرد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن تاکنون نتواسته است نقشه های خود را عملی کند گفت : دشمن در مواقعی که فکر می کند راهی برای شکست ما پیدا کرده است ، دچار اشتباه محاسباتی شده است و نتیجه ی آن هم شکست برای خودشان بوده است.

سرهنگ حسینی تصریح نمود : دشمنان می خواهند بین مسئولین و مردم فاصله بیندازند و بدنبال استحاله کردن انقلاب و نظام اسلامی هستند و این روز ها برنامه ریزی دشمن بر مبنای نفوذ می باشد و مردم و به ویژه مسئولین باید مراقب باشند و اجازه ی نفوذ به دشمن داده نشود .

ایشان در ادامه با اشاره به بعضی از مظلومیت های انقلاب اسلامی گفتند: خیلی از خواص در دام دشمن  افتادند و باعث شدند ستون های انقلاب بلرزد اما شما جوانان مومن و انقلابی در همه ی عرصه ها به ویژه بسیج حضور دارید و ستون های نظام را محکم نگه خواهید داشت .

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) با اشاره به آیه قرآنی : "  أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ  "  گفت : قطعا وعده های الهی محقق خواهد شد و  بندگان صالح  وارث زمین خواهند شد.همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده است : ما باید آینده امید داشته باشیم و این بدین معناست که نباید دست از تلاش و کوشش برداریم .

سرهنگ حسینی در پایان صحبت هایش گفت : محور اصلی برنامه های ما در سال آینده ، پرداختن به مباحث عمیق اعتقادی نظیر افزایش معنویت در بسیجیان ، شیوه های سبک زندگی اسلامی و جلوگیری از وارد شدن فرهنگ غرب به کشور ، آگاه سازی در راستای کاهش طلاق و.... می باشد.

دشمنان به دنبال استحاله کردن انقلاب و نظام اسلامی هستند
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مرادی ، امام جمعه شهرک های شمالغرب شیراز با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در بین جوانان گفت : همانگونه که در قرآن آمده است ، هر کسی که ازدواج کند نیمی از دین خود را کامل کرده است و در روایتی دیگر گفتند که پیامبر (ص) فرموده است ازدواج مایه برکت است .

ایشان اهتمام به امر نماز ، ازدواج ، ایمان قوی و تقوا را مایه آرامش و کاهش استرس دانسته و گفتند : و جز با یاد خدا دلها آرام نمی گیرد .وی در ادامه  با نزدیک شدن به ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) صحبت هایی پیرامون شخصیت این بانوی اسلام داشتند و ولایت مداری را یکی از شاخصه های اصلی این معصوم دانستند.وی همچنین توضیحاتی پیرامون عملیات های دفاع مقدس که با رمز یا زهرا شروع شده بود ،دادند.

شرح تصویری جشنواره را اینجا ببینید
نام:
ایمیل:
* نظر: