کد خبر: ۷۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
توسط 28خانواده معظم شهید شمال غرب شیراز صورت گرفت
خانواده معظم 28 شهید واقع در شمال غرب شیراز ضمن مراجعه به دفتر پایگاههای مقاومت بسیج شمال غرب شیراز با نوشتن یادداشتی از عموم مردم خداجو شهر شیراز جهت شرکت در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرک گلستان که همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)می باشددعوت به عمل آوردنند.
خلاصه ای  از متن دعوتنامه خانواده معظم شهدا که به روابط عمومی ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز ارسال شد به شرح  ذیل می باشد.
آن زمان که صدای امام حسین (ع) از حلقوم بریده شهدا برخواست،قلب انسانهای بیدار به تپش افتاد که گویا ندای هل من ناصر ینصرونی امام حسین (ع) زمان را شنیده اند. امام دیر زمانی است که شهدا در قهقهه مستانه شان سرود وصل خواندند و عند ربهم یرزقون شدند حال که شهدا سفره مهمانی گسترانیده اند، جا دارد توسلی بزنیم که یادشان به فرموده مقام عظمای ولایت کمتر از خود شهادت نیست را زنده نگه داریم لذا بدینوسیله از عموم مردم همیشه در صحنه شهر شیراز جهت شرکت در محفل و مراسم معنوی تشییع شهید گمنامی که قرار است میهمانمان در سومین شهر حرم اهل بیت دعوت به عمل می آید تا در روز یکشنبه مورخ23/12/94ساعت09:00صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت صدقه طاهره(س) در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام از روبه روی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز به طرف یادمان شهید گمنام شهرک گلستان  حضوری گسترده و در شان شهدا و ائمه اطهار داشته باشیم.
از طرف خانوادههای معظم شهیدان: اسدی کلمه،حسین پور فردی، دلواری ،دهقان ،البرزی،فرحی،نقدی،شیرعلی سلطانی،شکوه،ناطق احمدی،رجبی،ظهرابی ،سلطانی،عزیزی،شمس الدینی،منصوری ،خشرو،ملک پور، عسکری،سبحانی، نوبخت، پور رضائی،والا،رضائی،جوانمردی،شجاعی،روشن،نجاتی
نام:
ایمیل:
* نظر: