آخرین اخبار
کد خبر: ۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷
سلسله نشستهای سیاست عینیت دیانت
اگر می خواهیم حرف و حوزه تبلیغیمان در میان خانواده و اجتماع اثر گذار باشد غیبت را کنار بگذاریم.فاصله غیبت با تحلیل بررسی بسیار زیاد است.بسیاری از تندرویها از روی ریا و جمع کردن حامی است.
به گزارش بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آخرین جلسه از سلسله نشتهای سیاست عینیت دیانت سردار حاج محمد حسین یکتا به تبیین نظرات خود در رابطه با رئیس جمهور انقلابی پرداختند.
ایشان بیان کرد: برای شناخت رییس جمهور انقلابی باید عرفان امام (ره) را مطالعه کرد.امام در جماران فرمودند که  تمام آنهایی که با شعارهای درود بر خمینی,مرگ بر خمینی هیچ چیز در من تغییر نمیکند.
هیچکس نمیتوانست  اینگونه در برابر فتنه 88 مقابله کند.بنی صدر گفت که اگر امام خمینی (ره)زنده بود به مقام معظم رهبری جایزه میدادند.
وی در تبیین ویژگیهای رئیس جمهور افزود:هرکس که در راس کار قرار میگیرد در برابر امام عصر ,نائب امام زمان سمعا و طاعتا نباشد راه را از بیراهه خواهد رفت. رئیس جمهور انقلابی ابتدا باید فاعلیت را از خود بگیرد و این حس را داشته باشد که مسیر ولایت را هدایت میکند.او باید تکلیف خود با خدا را به معنای لاحول ولا قوه الا بالله روشن کند. رئیس جمهور انقلابی باید در محضر فقاهت شاگردی کرده باشد.
 ایشان در این خصوص خاطرنشان کرد:ما در دهه 4 انقلاب باید سبب پیشرفت آن بشویم.به چه کسی باید این مسئولیت اجرایی را بدهیم؟آقا حرف از تمدن نوین اسلامی ,بیداری اسلامی ،پیچ تاریخی میزند.بعضی ها هم حرف از دلار و مرغ ارزان
مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء  یاد آور شد:امروزه نگاه تمام دنیا به ایران است.کافی است ما ʺمʺ مذاکره با آمریکا را در خیال و ذهن بگوییم تا پابرهنه های دنیا به پا خیزند.
وی تاکید کرد:امام فرمودند که سالها باید بگذرد تا جایگاه شهیدان مشخص شود.امروزه شهدا بر دلها حکومت میکنند.رئیس جمهور باید بداند این مملکت بر روی خون ،بر روی یتیمی کودکان و همسران نامزدهای فرستاده شده به جبهه تکه پاره شده استوار گشته است.
سردار حاج محمد حسین یکتا تصریح کرد: برای انتخابات باید توسل و گریه کرد.دشمن فشار خود راآورده است.تحریم ، انرژی هسته ای در برخی دلها رعب و وحشت ایجاد کرده است.هرچه به ظهور نزدیکتر میشویم هوا رقیقتر شده و فقط برخی قابلیت تنفس در این هوا را دارند.رئیس جمهوری که نتواند در این هوا نفس بکشد کم آورده و انگشت تقصیر را به سوی رهبری خواهد گرفت.شیپور جنگ در میدان مدیریت و بیداری اسلامی نواخته شده است.هویت انسانها در این زمان مشخص میشود.
وی افزود:انقلاب مانند قطاری در حرکت است.گاهی در ایستگاهی می ایستد و جوانان پرشور و نشاط سوار بر آن میشوند و گاه در ایستگاههای دیگری بنی صدر ها و منتظریها از آن پیاده میشوند.
سردار یکتا خاطرنشان کرد :اگر میخواهیم حرف و حوزه تبلیغیمان در میان خانواده و اجتماع اثر گذار باشد غیبت را کنار بگذاریم.فاصله غیبت با تحلیل بررسی بسیار زیاد است.بسیاری از تندرویها از روی ریا و جمع کردن حامی است.
وی یاداور شد:گاهی اوقات فضا آلوده میشود مانند گرانی ها و به اینصورت دستاوردهای جمهوری اسلامی را اجازه نمیدهند که به گوش مردم  ما برسد.ما در حوزه معدن،فقط در بخش استخراج بسیار جای کار داریم که میتوانیم از نفت بی نیاز شویم.
مدیر بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء  مطرح کرد:ما اخبار نفوذ اسلام را در دنیا به طور کامل نداریم اما آقا آنرا رصد میکند.نسل جدیدی در حال شکل گیری است.که تمام نگاهشان به انقلاب اسلامی است.مردم باید بدانند ما از این گردنه به فضل خداوند و مدیریت خاص آقا و به کمک این مردم قطعا عبور خواهیم کرد و دوباره سیاهی دیگری به زغال خواهیم گذاشت.ما باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را قلوب به قلوب ترسیم و تبیین کنیم .مردم بدانند آنجا که انقلابی بودیم ضرر نکردیم.
وی در این خصوص اشاره کرد:کجایند صدام ها ،کجایند قذافی ها اما یاد امام همه جا میدرخشد.
ایشان تصریح کرد:تمام دنیا میداند که یک طرف ایران است و طرف دیگر آمریکایی است که با ایران بازی میکند.اگر دست حضرت امام (ره)و حضرت آقا (مدظله العالی)در دست امام عصر نبود در یک شب این مملکت را تجزیه کرده بودند.دستاوردهای امروز ما زیز تهدید و تحریم اتفاق می افتد.در حین مدیریت داخلی خارج را نیز مدیریت میکنیم.
وی یادآور شد:انتخابات،فتنه ها و تمام این مسائل برای امتحان ماست.شاید در میان این همه تزویر و دنیا طلبی مستشهدین بین یدیه میسازند.
سردار حاج محمد حسین یکتا در پایان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: اگر امسال تصمیم به حماسه سیاسی و اقتصادی داریم باید قبل از آن خودرا بسازیم.وگرنه حماسه سوز خواهیم بود.در حماسه سازی باید در وسط میدان بود.حماسه ساز یعنی غواص شبانه که در کف رودخانه اروند تیرخورده است.
این روزها روز حماسه است . شرمنده شهدا نشویم
نام:
ایمیل:
* نظر: