جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۰۳:۰۳
کد خبر: ۸۰۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
در آستانه میلاد با سعادت فخر زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(س)،مراسم جشنی در بوستان آزادی سروستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،در این مراسم که با حضور جمع کثیری از بانوان سروستانی همراه بود، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی ضمن تبریک حلول سال جدید و میلاد حضرت فاطمه(س) گفت: نامگذاری سالروز میلاد حضرت  صدیقه زهرا(س) به عنوان روز مادر و روز تکریم مقام زن، افتخاری بزرگ برای جامعه سرافراز، فعال و فداکار زنان کشور اسلامی مان می باشد.

وی الگو قرار دادن این بانوی بزرگوار اسلام در مسیر زندگی را یکی از روش های پاسداشت فداکاری ها و زحمات آن حضرت در طول تاریخ عمر کوتاه اما پربار ایشان عنوان کرد و افزود: حضرت زهرا(س) الگوی کامل و جامع برای تک تک افراد جامعه به ویژه مادران و زنان جامعه اسلامی ماست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سروستان ضمن تجلیل از زحمات مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران کشورمان تصریح کرد: بی شک مادران و همسران شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت، الگو و ملاک خویش را از همان ابتدا حضرت صدیقه طاهره(س) قرار داده اند و موفق به پرورش فرزندانی شده اند که امروز نام و یاد آن حماسه سازان، مایه غرور و افتخار ایران اسلامی عزیز می باشد.


سرگرد احمدی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به آغاز سال جدید و نامگذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: اگر بخواهیم در زمینه اقتصاد به استقلال کامل دست یابیم، تنها راه رسیدن به این هدف بزرگ و مهم، توجه و عمل به راهکارهای اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه این مطلب تاکید کرد: استقلال اقتصادی با نگاه به درون، برنامه ریزی، تلاش و کار مضاعف امکان پذیر بوده و وظیفه دولت و ملت این است که این اصل را به عنوان یک باور ملی در جامعه گسترش و توسعه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به نقش چشمگیر بانوان در مباحث اقتصادی به ویژه در بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: موفقیت های زنان جامعه ما در همه عرصه ها به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و تشکیل و راه اندازی انواع کارگاه های تولیدی کوچک و بزرگ  زود بازده، بیانگر توان بالای بانوان ایران اسلامی در راستای خودکفایی و استقلال اقتصادی است و این مساله جای تقدیر  و به دنبال آن حمایت بیش از پیش از این گروه های فعال در سراسر کشور را دارد.
در ادامه این مراسم که با اجرای مولود خوانی، سرود، مسابقه و اهدای هدیه به بانوان برگزیده مسابقات ورزشی و همچنین زنان بسیجی فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی همراه بود، حجت الاسلام بهمنش نیز در سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ حضرت زهرا(س) تاکید کرد: دین اسلام به داشتن الگویی چون فاطمه به خود  می بالد و این سرمایه بزرگ و این خیر کثیر  مایه مباهات و افتخار نه تنها اسلام،بلکه جامعه بشری است.
وی با بیان حدیثی از حضرت امام حسن عسکری(ع) به بررسی برخی ویژگی های ممتاز حضرت فاطمه(س) پرداخت و تصریح کرد: اگر زنان جامعه اسلامی ما سیره این بزرگ بانوی اسلام را مبنای زندگی خود قرار دهند، خواهند دید که علاوه بر مشکلاتی که امروز در بحث زنان جامعه وجود دارد، خیر و برکت به زندگی آنان جاری خواهد شد.

برگزاری جشن بزرگ
برگزاری جشن بزرگ
برگزاری جشن بزرگ
برگزاری جشن بزرگ


نام:
ایمیل:
* نظر: