کد خبر: ۸۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/لامرد
شیراز

حمایت شهردار شیراز از پایتختی جوانان جهان اسلام
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش وجوانان فارس از انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام حمایت کرد. درنامه ارسال شده توسط شهردار شیراز آمده است:
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، عطف به نامه مورخ 25 اسفند 94 رئیس اداره ورزش و جوانان شهر شیراز، ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه آن اداره کل مبنی برانتخاب شایسته شهر مقدس شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام بدین وسیله مجموعه شهرداری شیراز خاصه حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و سازمان های خدمت رسان ازجمله فضاسازی شهر و تبلیغات محیطی به منظور آماده سازی شهر شیراز برای این رویداد مهم فرهنگی اجتماعی حمایت و آمادگی خود را اعلام می دارد.
ضمنا آقای همتی بوشهری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیرازبه عنوان نماینده اینجانب معرفی می شود.

درخشش ورزشکاران شیرازی در مسابقات دومیدانی امارات
در این رقابت ها محمد حسین فیروزی با رکورد 81 متر و 15 سانتی متر نشان طلا ماده پرتاب دیسک کلاس F53 را از آن خود کرد ضمن اینکه این ورزشکار با قرارگرفتن در رده (رنکینگ ) چهارم جهانی این ماده از شانس زیادی برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو برخوردار شد.
همچنین اقدس زالی پور در ماده پرتاب وزنه کلاس F55 با رکورد 4 متر و 92 سانتی متر به مدال نقره رسید، صدیقه خاکسار نشان برنز ماده پرتاب دیسک کلاس F44 را به گردن آویخت وامید ظریف نیز در ماده دو 200 متر کلاس T14 به مدال برنز دست یافت.
رقابت های بین المللی دو ومیدانی معلولین تحت عنوان جام فزاع امارات پس از پارالمپیک و مسابقات جهانی سومین مسابقه بزرگ در دو و میدانی معلولین به شمار می رود که با حضور 680 ورزشکار از 49 کشور جهان طی چهار روز در امارات برگزار شد.
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ شیراز/لامرد

لامرد

فوتبال
تیم فوتبال اتحاد چاه کور به مقام قهرمانی مسابقات جام شیخ عامر، یادواره شهید والامقام محمد هاشم دست یافت. این رقابت ها با حضور 12 تیم، شامل تیم های شهید جعفری الف و ب و مهدیه از مرکز بخش بیرم، شهید سخاوت محمد قاسمی، آریاپارس علامرودشت، اتحاد چاه کور، امید شیخ عامر، وحدت کمالی، شهدای دهنو، ستاره سرخ احشام، منتخب چاه ورز و پیام شهرداری لامرد در سه گروه 4 تیمی در ایام نوروز با هم به رقابت پرداختند. دیدار پایانی این مسابقات بین تیم های اتحاد چاه کور و آریا پارس علامرودشت برگزار گردید که در نهایت تیم اتحاد چاه کور با غلبه بر حریف خود عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم آریا پارس علامرودشت در مکان دوم قرار گرفت.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: