شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۳۱:۵۳
کد خبر: ۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۶
ما در عرصه فضای مجازی کم کاری کرده ایم و فعالیت دشمن علیه ما خیلی شدید است به طوری که بین 70 تا 120 شبکه فارسی زبان، تعداد بیشماری سایت که حتی قابل شمارش نیست فعالیت می کنند و در حال حاضر کارشان بر ما غلبه دارد.

به گزارش خبرنگار تنویر در روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه داراب، همایش توجیهی وبلاگ نویسان سپاه ناحیه داراب در سالن کانون فرهنگی، تربیتی خواهران شهرستان داراب برگزار شد.

حمید رضا طحانی فرمانده سپاه ناحیه داراب ضمن تسلیت به مناسبت وفات حضرت ام البنین (س) در خصوص فضای حقیقی گفت: در این عرصه درگیری هایی را پشت سر گذاشته ایم که بزرگترین آن دفاع مقدس بوده است و بالغ بر چندین هزار شهید تقدیم این سرزمین کرده ایم.

سرهنگ طحانی در خصوص فضای مجازی گفت:ما در عرصه فضای مجازی کم کاری کرده ایم و فعالیت دشمن علیه ما خیلی شدید است به طوری که بین 70 تا 120 شبکه فارسی زبان، تعداد بیشماری سایت که حتی قابل شمارش نیست فعالیت می کنند و در حال حاضر کارشان بر ما غلبه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد حماسه گفت:حماسه کاری است که باید در تاریخ ماندگار شود.حماسه در ذاتش مقاومت، ایثار، شجاعت، پایداری و غیرت است.

وی افزود:حماسه وقتی اتفاق می افتد که در گیری بین حق و باطل به اوج خود رسیده باشد پس اگر مقام معظم رهبری از ما حماسه می خواهند ما باید به این واقعیت برسیم و احساس کنیم شرایط حساس است و درگیری بین حق و باطل در اوج خود قرار دارد.

وی خطاب به وبلاگ نویسان افزود:شما در کار حماسه سیاسی می توانید موثر باشید، باید بخش هایی که برای ملت امید آفرین است و بخش هایی که در پرتو نظام توانمندی به وجود آمده فعالیت داشته باشید.

طحانی در خصوص حد و مرز وبلاگ نویسان بسیجی گفت:شما به عنوان یک بسیجی که وبلاگ دارد نمی توانید وارد مصادیق بشوید و مبلغ یک شخص باشید، ما به عنوان بسیج باید تبلیغ بکنیم که مشارکت حد اکثری اتفاق بیافتد و حماسه سیاسی که مقام عظمای ولایت از ما خواسته اند را بوجود بیاوریم، می توانیم معیار های انتخاب اصلح که از زبان مقام معظم رهبری بیان می شود را بگوییم چرا که اگر کسی به این معیار ها دقت کند به مصادیق هم می تواند برسد.

وی ادامه داد:شما به عنوان وبلاگ نویس بسیجی باید حواستان به مناسبت ها باشد به عنوان مثال 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکه در طبس است این مناسبت جزء از معجزات و عنایات الهی چیز دیگری نمی توانیم برشماریم، این اتفاق زمانی افتاده است که ما نه ارتش منسجم، نه نیروی زمینی و اطلاعات درستی و نه ارکان حکومت واقعا خودی داشتیم.

حمید رضا طحانی در خصوص هدف از برگزاری این همایش گفت:این همایش باید سر آغازی باشد که ما احساس وظیفه بکنیم و وارد عرصه بشویم.

در پایان سرهنگ طحانی سخنی از مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت فضای مجازی گفت و افزود: اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است اگر به اهمیت آن پی بردید تلاشتان بیش از پیش ادامه داشته باشد.

در این مراسم محمد حسین هاشمیان مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه داراب از مهدی کشتکار مسئول وبلاگ پایگاه مقاومت بسیج فدامی نام برد و گفت:در سال گذشته تمام وبلاگ ها بررسی شد در بین این وبلاگ ها، پایگاه مقاومت بسیج فدامی با مدیریت جناب آقای مهدی کشتکار هر روز حتی روز های تعطیل به روزرسانی می شد که جای تقدیر دارد.

گفتنی است به 7 نفر از وبلاگ نویسان بسیجی فعال در این امر هدایایی اهدا گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر: