آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرودشت به مسئولان این شهر؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت در نامه ای خطاب به مسئولان این شهرستان اعلام کرد: مردم دیندار مرودشت بیش از این، بی حیایی و قبح زدائی از مقدسات خود را تاب نیاورده و اجازه نخواهند داد عفت و حیا و غرور دینی و ملی شان بازیچه دستان پنهان برخی از افراد معلوم الحال شود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت در واکنش به اتفاقاتی که در جریان برگزاری برنامه های ورزشی در این شهرستان رخ داده است نامه ای سرگشاده خطابه به مسئولان مرودشت صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق(ع):لا حیاءلمن لا دین له (مبادا در آتش دوزخ الهی گرفتار شویم)

متأسفانه در راستای پروژه های قبح زدائی از مقدسات دینی ومذهبی که دشمن وبیگانگان در رأس آنان اسرائیل و آمریکا دنبال می نمایند چند صباحی است که درشهرستان شهید پرور مرودشت شاهد برگزاری برنامه های ورزشی هستیم که دون ومغایر با شئونات اسلامی وخلاف نظر مراجع عظام تقلید ما می باشد وبه نظر می رسد پازل طوری طراحی شده که حیا ،عفت و غیرت از بین زنان و دختران ،مردان وپسران هرچه بیشتر رخت بر بندد.حال با تأمل ،دقت وتوجه، نظر شما بزرگواران را به چند نکته اساسی در این خصوص جلب می نمائیم.

اول: درهفته سلامت شاهد بودیم به بهانه ایجاد شور ونشاط و سرگرمی و ورزش در مجموعه تخت جمشید، عده ای اقدام به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری مختلط و مسابقه دوی ویژه بانوان در مجتمع مسکونی مهر در فضای باز نمودند که مخالف با نظر قاطبه مراجع عظام و تقلید می باشد.

دوم: نظر قاطبه مراجع عظام تقلید که نگاه به بدن جنس مخالف حتی بدون قصد ریبه و لذت جایز نمی باشد چه لزومی دارد که دانش آموزان دختر ابتدایی و متوسطه اول و دوم در مراسم دو ماراتنی که دونده ها با پوشش خاص حضور دارند جهت تشویق حضور داشته باشند؟

سوم:آیا دوی افتخار دونده مرندی با پرچم آمریکا زیبنده شهر شهید پروری می باشد که خود اسماعیل ها را به مسلخ و قربانگاه دفاع مقدس اعزام نموده است؟

چهارم:چرا بعضی از مسئولین با وجود آنکه خود از بدنه خانواده ایثارگر،رزمنده و شهداء می باشند با تغافل،اصرار به برگزاری چنین برنامه های خلاف شرع مقدس و نظر مراجع عظام دارند؟

پنجم: ما فعلا اینگونه اقدامات را با دید خوش بینانه و هنوز به منزله غفلت و سهل انگاری مسئولین تلقی نموده و از دست اندر کاران ذی ربط می خواهیم تا هرچه سریع تر از این اقدامات سخیف و دور از شأن دین جلوگیری بعمل آورند و دیگر شاهد چنین برنامه هایی نباشیم.

شش:در صورت تکرار چنین برنامه هایی ازباب وجوب امر به معروف و نهی از منکر مسئولینی که دچار تغافلند بدانند که دانشجویان،جوانان و نوجوانان مومن و متدین شهر شهید پرور مرودشت هنوز به مثابه شیران دفاع مقدس و مدافعان حرم حضرت زینب(س) عمل خواهند کرد و نخواهند گذاشت با مقدساتشان از سر سوء تدبیر برخی از مسئولین رفتارشود که در صورت عدم اقدام موثر در این خصوص مردم دیندار مرودشت بیش از این بی حیایی و قبح زدائی از مقدسات خود را تاب نیاورده و اجازه نخواهند داد عفت و حیا و غرور دینی و ملی شان بازیچه دستان پنهان برخی از افراد معلوم الحال گرددو خود رأسا در این زمینه اقدام خواهند نمود که مسلما عواقب آن بعهده مسئولین متسامح خواهد بود.

من الله التوفیق و التفکر

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت

نام:
ایمیل:
* نظر: