آخرین اخبار
کد خبر: ۸۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
همایش پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر صبح امروز توسط بسیج اساتید و انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.
همایش پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر صبح امروز توسط بسیج اساتید و انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.

 

فرمانده انتظامی کازرون اظهار داشت: "امپریالیزم و استکبار جهانی آمریکا و صهیونیزم با تغییر پارادایم سیاسی و رویکرد جنگ نرم با آیتم‌های مختلف به جنگ جوانان ایرانی پرداخته من جمله ترویج مواد مخدر صنعتی و ورود آن از طریق مرزهای غرب کشور، که جوانان کشور عزیزمان بایستی به این مهم واقف باشند.

همایش پیشگیری از مواد مخدر در دانشگاه پیام نور کازرون

 سرهنگ رجبعلی رزمجویی افزود: هر چند ناجا متولی مبارزه با مواد مخدر و افیونی است ولی بدون حمایت مردمی و بدون پشتوانه خانواده‌ها و سایر دستگاه‌های دولتی قادر به انجام این امر نیست و آگاهی مردم در پیشگیری بسیار موثر خواهد بود و ناجا تاکنون شهدای گرانقدری را در این مسیر تقدیم کرده است.

 

دکتر جعفری رئیس دانشگاه پیام‌نور برگزاری این گونه همایش‌ها را از اهداف و رویکردهای دانشگاه در جهت آگاه سازی قشر دانشجو و اعتلای فرهنگ جامعه دانست.

 

گفتنی است سخنرانی کارشناسان مواد مخدر و برپایی نمایشگاه آثار مواد مخدر توسط انجمن معتادان گمنام، اداره زندان شهرستان، نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از جمله برنامه‌های این همایش بود.

همایش پیشگیری از مواد مخدر در دانشگاه پیام نور کازرونهمایش پیشگیری از مواد مخدر در دانشگاه پیام نور کازرونهمایش پیشگیری از مواد مخدر در دانشگاه پیام نور کازرون

نام:
ایمیل:
* نظر: