شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۲۴:۱۵
کد خبر: ۸۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
در جدیدترین شماره از هفته نامه خط حزب‌الله مطرح شد:
سی امین شماره هفته‌نامه خبری - تحلیلی خط حزب‌الله با تیتر خدعه آمریکا پس از برجام و ذکر ایران هراسی به عنوان یکی از 3 ابزار دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب منتشر گردید
سرمقاله این شماره خط حزب الله در مورد ایران هراسی به عنوان یکی از سه ابزار دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب مطرح گردیده است.

رویکرد ایران هراسی علیه ملت ایران، تا این اواخر کشورهای همسایه، ملت های منطقه و افکار عمومی دنیا را نشانه رفته بود؛ اما گویا این ابزار کهنه متناسب با فضای بین‌المللی پس از برجام به‌روز شده و دو کارکرد، zدو مخاطب و دو هدف جدید پیدا کرده است.
صفحه دوم این هفته نامه در مورد خدعه آمریکا پس از برجام می باشد.
آن سیاستی که مورد نظر آنها است این است که وانمود کنند ملتّ ایران بر سر یک دوراهی قرار دارد و چار های ندارد جز اینکه یکی از این دو راه را انتخاب کند. آن دوراهی عبارت است از اینکه یا باید با آمریکا کنار بیایند، یا باید ب هطور دائم فشارهای آمریکا و مشکلات ناشی از آن را تحملّ کنند؛ این چیزی است که آنها میخواهند...
این شماره از هفته نامه خط حزب الله به بنّایی که فرماندهی جنگی شد(کارگر شهید عبدالحسین برونسی) تقدیم شده است؛

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

ایران هراسی، یکی از 3 ابزار دشمن از دیدگاه رهبر معظم انقلاب

نام:
ایمیل:
* نظر: