کد خبر: ۸۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
همسر سردار شهید مدافع حرم در جمع اساتید بسیجی استان فارس؛
همسر شهید اسکندری دو ویژگی این شهید بزرگوار را بصیرت و اخلاص دانست و افزود همین دو ویژگی بود که ایشان را به جهاد در راه خدا و دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) ترغیب کرد و مزد خود را گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس؛ همسر سردار شهید مدافع حرم حاج عبدالله اسکندری در جمع اساتید بسیجی دانشگاههای فارس گفت:شهدا خصوصیات اخلاقی دارند که باعث شده خداوند آنها را بهتر بپذیرد.
وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار شهید عبدالله اسکندری گفت: از جمله خصوصیات این شهید بزرگوار رابطه عاشقانه او با پروردگار خویش بود و این رابطه بطور ملموس در زندگی ایشان ساری و جاری بود.
همسر سردار شهید اسکندری ضمن اشاره به شکرگزار بودن این شهید مدافع حرم در زندگی، افزود سومین خصوصیت اخلاقی ایشان مبارزه با شیطان و هوای نفس بود بطوری که در هر کجا می دید که گناه و فسق و فجوری اتفاق می افتد سریعا واکنش نشان می دادند و تذکر می دادند و خودشان نیز به شدت اهل دوری از گناه بودند و این نکته را به فرزندان نیز گوشزد می کردند.
همسر شهید مدافع حرم گفت: شهید اسکندری در زندگی لحظه ای از یاد خدا و اهل بیت غافل نشدند و همواره در حال توسل به اهل بیت بودند و ارتباط عجیب معنوی نیز خصوصا با حضرت زهرا(س) داشتند.
وی با اشاره به اینکه ایشان در زندگی شخصی و اجتماعی اهل مجاهده و تلاش بودند افزود؛شهید حاج عبدالله اسکندری حتی بعد از بازنشستگی نیز مسوولیتهای مختلفی را در استان پذیرفتند و لحظه ای دچار روزمرگی و راحت طلبی نشدند و تا آخرین لحظه عمر پربرکت خود دست از جهاد در راه خدا برنداشتند.
همسر شهید اسکندری دو ویژگی این شهید بزرگوار را بصیرت و اخلاص دانست و افزود همین دو ویژگی بود که ایشان را به جهاد در راه خدا و دفاع از حرم مطهر اهل بیت (ع) ترغیب کرد و مزد خود را گرفت.
وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند: وصیت نامه شهدا را بخوانید، 50 سال عبادت کرده اید ، افزود شهید اسکندری همواره در زندگی با شهدا عجین بود و وصایای شهدا را مطالعه می کرد.
در پایان این مراسم از همسر شهید اسکندری به نمایندگی از همه خانواده های شهدای مدافع حرم تقدیر بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: