کد خبر: ۸۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
حجت الاسلام حاجی پور :
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ٌص) شیراز در همایش روز عقیدتی سیاسی بیان نمود: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانگر اهمیت نهادهای انقلابی به مسائل فرهنگی می باشد.
حجت الاسلام حاجی پور در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع)و گرامیداشت هفته عقیدتی و خیر مقدم و خوش آمد خدمت حاضرین در همایش هفته عقیدتی خصوصا حجت الاسلام و المسلمین مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز و شهرک های شمال غرب شیراز بیان نمود:در سال94 برنامه های مجموعه نمایندگی ولی فقیه که قریب به 200برنامه در معاونت های مختلف بود با عزم و ارداه همکاران در ناحیه بسیار موفقیت آمیز بود که مزد این تلاش و فعالیت کسب رتبه برتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه در سطح سپاه فجر بوده  که این نتیجه   همراهی و همکاری همه عزیزان ناحیه بوده است.

وی در ادامه افزود:در سال 95 باید در راستای برطرف نمودن نواقص و عیوب در سال94قدم برداریم که ان شاء ا... بتوانیم بسیج را به جایگاه حقیقی خودش برسانیم و شک و تردید نیست که محور برنامه های سپاه برنامه های فرهنگی می باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ٌص) در پایان یاد آور شد :  هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیانگر اهمیت نهادهای انقلابی به مسائل فرهنگی می باشد.
 

نام:
ایمیل:
* نظر: