يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۱:۳۵
کد خبر: ۸۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
آغاز شد:
نخستین نشست توجیهی تخصصی انجمن های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان درسال 95 با حضور رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور در رامسر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نخستین نشست توجیهی تخصصی انجمن های هنری ادبی سازمان بسیج هنرمندان صبح امروز با غلامرضا منتظری ،حضور رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور در رامسر برگزار شد.

 

منتظری در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیران سازمانهای استانی و مسئولین انجمن ها اظهار داشت:سازمان بسیج هنرمندان بزرگترین شبکه مردمی فرهنگی ادبی هنری و ارزشی را در سطح کشور دارد و رسالت بسیج هنرمندان قدردانی از این فرصت ها است .

 

منتظری ادامه داد:باید در جهت تغییر موازنه فرهنگی هنری از این فرصت ها استفاده کنیم. تحقق و رسیدن به این اهداف نیازمند رعایت سه شرط ایمان و باورقلبی؛ عمل به باورها؛ اخلاص در عمل است.

 

وی همچنین افزود:انجمن ها بیش از این باید آستین همت را بالا بزنند و وارد این عرصه شوند چرا که قوه عاقله سازمان انجمنها و تشکلها هستند و در سالی که اقدام وعمل نامگذاری شده است بیشترین نقش برعهده انجمنها خواهد بود.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان تصریح کرد:خوشبختانه بسیج هنرمند رسالت خودرا تا به امروز بخوبی انجام داده است و بازخورد این موفقیت ها را در اعتماد هر چه بیشتر سازمان بسیج مستضعفین به بسیج هنرمندان میتوان نظاره کرد.

 

در پایان غلامرضا منتظری عنوان کرد:رسالت بعدی بسیج هنرمندان ایجاد بستر مناسب برای شکوفا کردن استعداد هنرمندان بسیجی  سراسر کشور و محرومیت زدایی از سیمای فرهنگی و ادبی استانها  وآموزش کادرسازی خواهد بود.



انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: