کد خبر: ۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
به مناسبت روز پاسدار
به مناسبت سوم شعبان میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار بهروز پرنیان مدیروتعدای از همکارانش در ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز با فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه محمد رسول ا...(ص)شیراز دیدار نمودنند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمدرسول ا...(ص) شیراز ضمن خیر مقدم و خوش آمد در کلامی از زحمات و همکاری مدیریت ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز و همکارانش در آموزش هایبسیج در مدارس و اردوهای راهیان نور تشکر نمودو بیان داشت: ان شاءا... در سال 95شاهد  همکاری و فعالیت هرچه بیشتر دو نهاد در موضوعات مختلف خصوصا در طرح ها و برنامه های تابستانه برای نوجوانان باشیم در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز ضمن خوش آمد خدمت میهمانان بیان داشت: بی شک فعالیت ها و زحمات فرهنگیان عزیز در طول تاریخ انقلاب اسلامی را کسی فراموش نمی کند و معلمان نقش به سزایی در تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایفاء نموده اند.
وی در ادامه ضمن بیان خاطراتی از برخی از شهدای فرهنگی عزیز که مفتخر به عضویت در نهاد مقدس سپاه و سپس به در جه رفیع شهادت نائل شده بودند پرداخت و در جملاتی یلذ و خاطره همه شهدای انقلابی اسلامی را گرامی داشت.
در ادامه دیدار مدیر محترم ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خصوصا میلاد امام حسین(ع)و روز پاسدار در سخنانی بیان داشت" تعامل و ارتباط خوب که در سطح ناحیه 2آموزش و پرورش و بسیج می باشد اصل و ماندگار در پرورش دانش آموزان خواهد بود و گسترده این فعالیت باید روز به روز گسترش و تقویت پیدا کند.
وی افزود: اهم برنامه های مدیریت ناحیه 2آموزش و پرورش در منطق محروم در حال برنامه ریزی می باشد و این برنامه ریزی ان شاء ا... با همکاری نهاد مقدس سپاه و بسیج در منطقه استحفاظی ناحیه 2آموزش و پرورش شیراز در سال جاری گسترش پیدا خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: