شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۶:۱۰
کد خبر: ۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۸
بعد از 14 روز رکاب زنی و در میان استقبال مردم و مسئولین
این دوچرخه سوار بسیجی که 38 سال سن دارد سفر خود را با شعار «بسیج، حماسه و ورزش» و به قصد زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) انجام داده است.

به گزارش خبرنگار تنویر در داراب ، دوچرخه سوار دارابی که مسیر داراب تا مشهد مقدس را رکاب زده است در میان استقبال گرم مردم و مسئولین داراب به این شهرستان بازگشت.

 عباس بهمنی به‌ مناسبت سالروز شکست ننگین آمریکا در صحرای طبس، 28 فروردین ماه از داراب به سمت مشهد مقدس حرکت و مسافت یک هزار و 600 کیلومتری داراب تا مشهد را از مسیر یزد - طبس در 14 روز رکاب زده است.

 این دوچرخه سوار بسیجی که 38 سال سن دارد سفر خود را با شعار «بسیج، حماسه و ورزش» و به قصد زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) انجام داده است.

 بهمنی در سال گذشته نیز مسافت 2 هزار و 530 کیلومتری داراب تا مشهد مقدس را از مسیر تهران - شمال رکاب زده است.

 وی روزانه 100 تا 120 کیلومتر رکاب زده است و دیدار با خانواده معظم شهدا، زیارت قبور مطهر شهیدان گرانقدر، دیدار با ائمه جمعه و جماعات و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) را از دیگر برنامه‌های سفر  خود اعلام کرده است. 

 بهمنی هدف خود از این اقدام را ترویج روحیه ورزشکاری بین جوانان دانست و افزود:  در مراسمی که 5 اردیبهشت ماه به مناسبت شکست ننگین آمریکا در حمله نظامی به ایران در طبس در مسجد شکر طبس برگزار شد شرکت کردم تا ضمن ایجاد انگیزه و امید بین جوانان به آنان اعلام کنم که دشمن اصلی کشور ما آمریکاست و همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 وی 13 شب سفر خود را در شهرستان های فسا، نی ریز، هرات، مهریز، یزد، خرانق، روستای پشت بادام، طبس، بشرویه، فردوس، بجستان، تربت حیدریه و میقات الرضا اقامت کرده و 10 اردیبهشت ماه در شب میلاد حضرت فاطمه(س) و سالروز خلیج همیشه فارس به مشهد مقدس رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: