کد خبر: ۸۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم فوتبال فجرشهید سپاسی در گفتگو با شیرازه به تشریح دلایل عدم صعود تیم فجرسپاسی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از شیرازه  فجر شهید سپاسی در حالی از صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بازماند که در نیم فصل اول و هفته های اول نیم فصل دوم جایگاه اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده بود اما با شروع نیم فصل دوم وضعیت تیم فجر همانگونه که پیش بینی می شد تغییر کرد و دیگر نتوانست در مقابل تیم های حتی آخر جدول نیز امتیاز کسب کند و امتیازات زیادی نیز در خانه از دست داد.

از اینرو غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی شیرازه اظهارداشت: به هیچ وجه نباید اجازه میدادیم که کار به روز آخرکشیده شود. همه کارشناسان اذعان دارند که بازی در آبادان و جلوی چشم 20هزار هوادار بسیار مشکل است و در واقع لیگ برتر را در آبادان از دست ندادیم، بلکه زمانی که در حافظیه به ماشین سازی باختیم همان موقع بود که لیگ برتر را از دست دادیم. امتیاز از دست دادن در بازیهای خانگی نیز از دلایل دیگر عدم موفقیت تیم فجر بود.

در حالی که برخی از کارشناسان فوتبال فارس عدم فعال بودن مسئولین باشگاه و تیم فجر را مهمترین دلیل عدم صعود دانسته بودند، غلام پیروانی گفت: مدیرعامل باشگاه باید روی تیم تمرکز داشته باشد و درد تیم را بداند در حالی که آقای قنبری به دلیل مسئولیت های دیگری که دارند قادر به انجام این نوع مدیریت نیستند. ایشان به دلیل اینکه خیلی وقت ها شیراز نبودند، درد تیم را نمی دانست و روی تیم تمرکز نداشت.

پیروانی در نهایت اظهار داشت: بعد از باخت دیروز فجر خیلی دلم سوخت. فجر با اینکه از نظر بازیکن تیم خیلی خوبی داشت نتوانست به لیگ برتر صعود کند. وی با اشاره به بازیکنانی نظیر فرهاد سالاری، مهدی کریمیان و احمد حسن زاده گفت: فجر بازیکنان سرباز بسیار خوبی داشت، اینها بازیکنانی بودند که توانایی بازی در لیگ برتر را داشتند. حال که متاسفانه بهترین فرصت صعود به لیگ برتر از دست رفته و فکر نمی کنم تا چند سال آینده نیز همچنین فرصت مناسبی نصیب باشگاه فجر شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: