کد خبر: ۸۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در همایش تودیع و معارفه مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده سپاه عشایر فارس گفت: جوانان و نوجوانان مواظب فریب کاری های دشمن باشند چرا که امروزه دشمن حیاء جوانان را نوک پیکان خود قرار داده است تا از این طریق آنان را فریب دهد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، در این آیین که با حضور فرمانده سپاه عشایر فارس، مسئولین قسمت ها و مدیر آموزش و پرورش عشایر سیار برگزار شد، ضمن تبریک گل های باغ نبوت، با توجه به حدیثی از امام حسین (ع) گفت: 5 چیز اگر در انسان نباشد بهره ای برای او نیست، عقل، دین، ادب، حیاء و حسن خلق.
وی در خصوص حیاء گفت: هرچه به سمت جلو پیش می رویم دشمن با استفاده از شبکه های مجازی به دنبال ازبین بردن حیاء جوانان و نوجوانان از طریق کانال های مختلف است.

امروز نوک پیکان دشمن، حیاء جوانان استمسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در جمع فرهیختگان و فرهنگیان عشایر با توجه به اینکه حیاء مختص به زنان نیست بلکه شامل مردان نیز می شود اظهار داشت: معلمین و والدین دو عنصر فعال جهت تربیت در جامعه شناخته می شوند که هریک به نوبه خود اگر در امر آموزش و پرورش  کوتاهی کنند فرزندان ضربه می بینند.
امروز نوک پیکان دشمن، حیاء جوانان است
علیزاده، ضمن انتقاد و عدم کنترل والدین بر روی فرزندان در خصوص شبکه های فراگیر اجتماعی گفت: اعتیاد و عادت به شبکه های اجتماعی و اعوجاج و در هم ریختگی  روحی در بین مخاطبان از عوامل اصلی ورود به این شبکه ها است که خود عاملی برای از بین رفتن حیاء در بین جوانان می شود که متاسفانه والدین نیز از آسیب های مخرب در آینده آنها را آگاه نمی کنند.
در پایان پاسدار پوریا علی یاری به عنوان سرپرست حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده معرفی و از زحمات پاسدار فرشید اسحاقی با اهداء لوح سپاس قدردانی به عمل آمد.
امروز نوک پیکان دشمن، حیاء جوانان است

امروز نوک پیکان دشمن، حیاء جوانان است
 
امروز نوک پیکان دشمن، حیاء جوانان است
 

نام:
ایمیل:
* نظر: