کد خبر: ۸۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
اخبار کوتاه از ورزش شهرستان ها؛ لامرد/اقلید
لامرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس مسابقات کشوری موتور کراس با قهرمانی و درخشش ورزشکاران لامردی و نماینگان فارس همراه بود. مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و یادواره شهدای مدافع حرم صبح جمعه در پیست موتورسواری بابلسر استان مازندران برگزار شد.
در این مسابقات نمایندگان استان فارس و شهرستان لامرد باشایستگی و اختلاف توانستند رقبای خود را شکست داده و خوش بدرخشند.
علی گوشه نشین در کلاس 250 سی سی با پیشی گرفتن از رقبای خود با اقتدار مدال طلای این مسابقات را کسب کرد و بر سکوی اول ایستاد.

اقلید
به مناسبت هجدهمین سالگرد صعودایرانیان به اورست و سالروز آزاد سازی خرمشهر بانوان کوهنورد سراسر کشور قله بل اقلید را فتح کردند. صعود سراسری بانوان به قله بل به میزبانی استان فارس و با همکاری هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان اقلید درروز ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت انجام شد.

۱۱۰ نفر از بانوان کوهنورد از استان های آذربابجان غربی، کرمانشاه، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، اصفهان، سمنان، تهران ،یزد ، بوشهر، فارس دراین صعود که از مسیر لایشکفت انجام شد، شرکت داشتند.
از استان فارس گروه های آلام کال و دانشگاه آزاد از شهرستان اقلید ، بهار از شهرستان کازرون، دنا از شهرستان آباده ، بامداد، استقلال، شیراز جوان، طبیعت دوست، گلستان، یاران مهر، کوهیاران پارس، آوا، آرش و هلال احمر از شهرستان شیراز حضور داشتند.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: