کد خبر: ۸۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول ا...(ص)شیراز :
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص)شیراز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر که در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام شهرک گلستان برگزار شد بیان داشت:امروز اگر ذره ای غفلت کنیم و به عقب بنشینیم دشمن نفوذ خواهد کرد.
به گزارش تنویر ، وی در این مراسم که به همت سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) وشهرداری منطقه10شیراز برگزار شده بود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر از دست متجاوزان این روز نماد استقامت ،آزادی و ایثارگری همه ملت ایران دانست که با تمام وجود در مقابل دشمن به تمام معنا مسلح و مورد حمایت شرق و غرب،ایستادگی نمودنند و توانستند حماسه ای بزرگ در تاریخ رقم بزنند و دشمن را از شهر و دیار خویش بیرون برانند.


سرهنگ حسینی در ادامه ضمن تبریک این حماسه بزرگ به همه ملت ایران و خصوصا رزمندگانی که در این عملیات غرور آفرین حضور داشته اند گفت:امروز نقشه و تاکیک دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی به نوعی دیگر تغییر پیدا کرده وجنگ همچنان در مقابل استکبار و ظالمان زمان ادامه دارد.


وی افزود : امروز همه باید برنامه های دشمنان را به خوبی رصد و پیگیری کنیم تا دشمن را به خوبی بشناسیم چرا که بهترین راه برای مقابله با جهان استکبار و هم پیمانانش بصیرت در بین آحاد جامعه می باشد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز نیز ضمن تیریک ایام و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر  به تاریخچه مقاومت و ایثار در دو شهر خرمشهر و دزفول پرداخت  و افزود: عواملی که باعث شکست دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی و خصوصا آزاد سازی خرمشهر شد عبارت بود از 1-توکل به خدا2-حضور مردم 3-کمک های غیبی و عنایت حضرت بقیه ا...(عج)را برشمرد.


وی در ادامه با بیان روایات و خاطراتی از صبر و تحمل و استقامت نیروهای نظامی و مردمی در جنگ هشت ساله و آزاد سازی خرمشهر حاضرین را به فیض رسانید .
  در ادامه مراسم گروه هم خوانی عترت با اجرای زیباو همچنین مداح اهل بیت برادر صفری با مولودی در وصف اهل بیت(ع)همگان را به فیض رسانیدند.
همچنین در این برنامه از برخی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در عملیات غرور آفرین والفجر هشت حضور داشته بودند با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر و سپاس صورت گرفت. 

شرح تصویری این گزارش را اینجا ببینید.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: