جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۳۴:۲۱
کد خبر: ۸۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
توسط پایگاه شهید رجایی :
مراسم جشن آزادی خرمشهر با حضور بازرسان ستاد کل سپاه پاسداران و فرمانده سپاه ناحیه کوار در جمع مردم و بسیجیان پایگاه شهید رجایی با سخنرانی حجت الاسلام محمد رضا قنبری امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج ) اکبر آباد وبا مداحی روالله سالخورده در مسجد صاحب الزمان (عج ) برگزار شد.
جشن آزادی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه کوار،حجت الاسلام محمد رضا قنبری امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) اکبر آباد شهرستان کوار درجمع بسیجیان گفت : دشمن خیلی زیرک است و هیچ وقت برای ضربه زدن به اسلام و خشکاندن درخت اسلام بیکار نمی نشیند و سراغ شاخ و برگ این درخت نمی رود بلکه دنبال خشکاندن ریشه این درخت هستند و در طول هشت سال دفاع مقدس ما در برابر حزب بعث عراق مقاومت نکردیم  بلکه  در برابر استکبار مقاومت می کردیم .

جشن آزادی خرمشهر

وی در ادامه افزود : زمان انقلاب اسلامی بعضی ها شعار وطن گرایی می دادند ولی همین افراد با تجاوز استکبار به انقلاب اسلامی و خاک سرزمینمان شعار جنگ مخالف منافع ملی می دادند ولی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در جواب آنها  فرمودند: تا مبارزه هست ما هستیم.

جشن آزادی خرمشهر
حجت الاسلام قنبری در بحث مقاومت بیان داشت : مردم ما در هشت سال دفاع مقدس علم دین را برداشتند و در برابر استکبار مقاومت نمودند ، امروزه مقاومت در بزابز استکبار در بحث نظامی نیست مقاومت در برابر استکبار در مسجد و دانشگاه است زیرا مسجد و دانشگاه سنگر است مقاومت نه تنها ما در دانشگاه و مسجد است بلکه در اقتصاد و سیاست ما در برابر دشمنان باید مقاومت داشته باشیم با همین مقاومت اسلامی انقلاب و اسلام در برابر دشمنان پیروز است.

جشن آزادی خرمشهر

 در ادامه مراسم برادر روالله سالخورده از مداحان شهرستان شروع به شعرخوانی و در پایان مراسم  سرهنگ باهک از بازرسان ستاد  کل و سرگرد علی امیری فرمانده سپاه ناحیه کوار از کلاس فضای مجازی و کتابخانه پایگاه شهید رجایی بازدید نمودند.

جشن آزادی خرمشهر

جشن آزادی خرمشهر
برچسب ها: جشن
نام:
ایمیل:
* نظر: