کد خبر: ۸۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
توسط هیئت عاشقان ولایت حوزه شهید مدنی(ره) صورت گرفت
جشن نیمه شعبان و سوم خرداد روز ایثار و مقاومت توسط هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی(ره) بخش چاهورز لامرد برگزار شد.
به گزارش تنویر لامرد،  به مناسبت فرارسیدن  نیمه شعبان و سوم خرداد روز ایثار و مقاومت جشنی به همین منظور توسط هیئت عاشقان ولایت حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی(ره) برگزار شد.

این مراسم که با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد،در ادامه یکی از خواهران بسیجی با قرائت دیکلمه ای به میلاد حضرت مهدی(عج) اشاره نمودند و برای تعجیل در فرج ایشان دعا نمودند.

برگزاری جشن نیمه شعبان و سوم خرداد روز ایثار و مقاومت در  لامرد
 
در ادامه حاج آقا حلوائیان با پیوند بین سوم خرداد و نیمه شعبان بیان داشتند که راه ظهور از طریق همان مجاهدت های مخلصلنه ای است که در آزادسازی خرمشهر نمود یافت.

ایشان با اشاره به هجمه عظیم فرهنگی دشمن به انقلاب اسلامی و رفتار منفعلانه بسیاری از مسئولان و والدین جامعه به اهمیت تربیت انقلابی نسل جدید و آموزش تاریخ مجاهدت هایی که موجب برپایی انقلاب اسلامی شد به جوانان پرداختند و از همه متولیان فرهنگی خواستار توجه به ریشه های اصیل اسلامی و پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت در همه مراحل زندگی مردم شدند تا ان شاء الله مقدمات انقلاب جهانی به رهبری حضرت حجت ابن الحسن مهدی موعود(عج) فراهم شود و عدالت جهانی فراگیر برقرار شود.


 در ادامه یکی از شاعران محلی با شعر های طنز با گویش محلی موجب شادی شرکت کنندگان شدند.

در پایان مراسم با مداحی و مولودی خوانی مداح اهل بیت برادر وهاب از شهر کاشان مجلس گرمای خاصی یافت.

برگزاری جشن نیمه شعبان و سوم خرداد روز ایثار و مقاومت در  لامرد



نام:
ایمیل:
* نظر: