جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۶:۵۴
کد خبر: ۸۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
حجت الاسلام ظهرابی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان یکی از نشانه های روحیه انقلابی را ادامه روحیه استکبار ستیزی دانست و تاکید کرد: وفاداری به انقلاب اسلامی و مخالفت با روحیه استکباری جزو خصوصیت اصلی انقلاب می باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،حجت الاسلام ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان در نشست بصیرتی روستای محمود اباد مهارلو سروستان با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی برای ترویج مهدویت در جامعه گفت: هر كسی كه در راه ترویج مهدویت قدم بردارد مطمئنا به خواست و دعوت امام زمان(عج) است و كسی كه از این حوزه خارج شود از عنایات حضرت(عج) محروم شده است.
وی قدم نهادن در راه ترویج مهدویت را دشوار دانست و اظهار داشت: مسیر مهدویت راهی پرخیر و بركت است و هر كسی نمی تواند در این راه موفق باشد. و هیچ كسی نباید خود را در راه علم به ویژه مباحث مهدویت فارغ التحصیل بداند و همه باید تا پایان عمر برای دانستن علوم و معارف دین و مهدویت مجاهدت كنند.حجت الاسلام ظهرابی در ادامه با اشاره به مبحث استکبار ستیزی افزود:

روحیه انقلابی مردم ایران و نوع شعارها نشان دهنده نفرت مردم از آمریکا است.

وی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی، بخشی از اهداف اصلی انقلاب است، ادامه داد: نقطه عزیمت و برانگیخته شدن مردم در انقلاب همین مقابله با سلطه آمریکا و قدرت های بزرگ بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان یکی از نشانه های روحیه انقلابی را ادامه روحیه استکبار ستیزی دانست و تاکید کرد: وفاداری به انقلاب اسلامی و مخالفت با روحیه استکباری جزو خصوصیت اصلی انقلاب می باشد.وی در ادامه با اشاره به تحولات پسابرجام گفت: کنار گذاشتن تقابل و رفتن به سمت تعامل در مقطع فعلی آمریکایی‌ها را به طمع نفوذ و بازگشت به ایران انداخته است اما انها بدانند که با وجود رهبری شجاع و ملتی بصیر این ارزو را به گور خواهند برد

امریکایی ها آرزوی باز گشت به ایران را به گور خواهند برد
امریکایی ها آرزوی باز گشت به ایران را به گور خواهند برد
امریکایی ها آرزوی باز گشت به ایران را به گور خواهند برد
امریکایی ها آرزوی باز گشت به ایران را به گور خواهند برد
نام:
ایمیل:
* نظر: