جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۳:۳۶
کد خبر: ۸۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
کتاب«سنگرها و کبوترها» نوشته‌ علی اسدی باباعربی با مقدمه سعدالله زارعی وارد بازار کتاب جهرم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس وبه نقل ازخبرگزاری تسنیم، بعدازظهر امروز مراسم رونمایی از کتاب «سنگرها و کبوترها»روایتی از دوازده کبوتر خونین بال روستای علویه نوشته علی اسدی باباعربی در جهرم برگزار شد.

 

مجتبی امیرزاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم اظهار داشت: کتاب سنگرها و کبوترها به همت کانون فرهنگی و هنری نورالشهدای روستای علویه در 296 صفحه چاپ شده و شامل زندگی نامه، وصیت نامه، خاطرات و گزیده‌ای از عکس‌های 12 شهید والامقام روستای علویه (باباعرب) است.

 

وی  کتاب سنگرها و کبوترها را مجموعه‌ای فاخر و ارزشمند دانست و گفت: مراکز توزیع  این کتابکتابخانه عمومی شهدای علویه٬ کتابخانه عمومی شهید عبدالله رضایی روستای موسویه٬ کتابخانه امام صادق(ع) شهر قطب آباد، نمایشگاه دائمی کتاب جهرم و فروشگاه کتاب شهید مصلی‌نژاد است.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه روستا، اهالی را به حضور و مشارکت در برنامه‌ها دعوت کردند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین شهیم، امام جمعه قطب آباد با اشاره به کار ارزشمند نویسنده در گردآوری خاطرات و ویژگی‌های اخلاقی شهدای روستا، آنرا کاری ماندگار و تاثیرگذار دانست.

 

به گزارش تسنیم مقدمه این کتاب توسط سعدالله زارعی استاد دانشکده علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی و کارشناس مسایل سیاسی نوشته شده و اشعار شاعر آیینی جهرم، شهرام شاهرخی در مدح حضرت زهرا(س) و شهدای والامقام علویه در این مجموعه گنجانده شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: