کد خبر: ۸۳۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
با حضور فرمانده سپاه فجر فارس
با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس، مجموعه فرهنگی ورزشی امیرالمؤمنین سپاه جهرم بااعتبار 35 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس به نقل از فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس بعد از ظهر دیروز در آیین افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی امیرالمؤمنین سپاه جهرم که با حضور امام‌جمعه، فرماندار ویژه این شهرستان، تنی چند از مسؤولان محلی و برخی معتمدان جهرمی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این برای شهر جهرم توفیق است که مکانی به‌نام امیرالمؤمنین برای کار فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده و همگان بدانند تا عنایت خاصه بزرگواران وجود نداشته باشد کار به سرانجام مطلوب نمی‌رسد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور بیان داشت: امروز دنیا آبستن تحولات بزرگ شده و نقش ایران در کانون این تحولات بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است.

وی با توجه به سخنان رهبری در مورد جهاد کبیر در جمع پاسداران اظهار داشت: آنجایی که عدم اطاعت از کفار و استکبار انجام شود جهاد کبیر اتفاق افتاده است و آن زمان که استکبار ناامید شود و بداند شما اهل کوتاه آمدن از حق نیستید در جهاد کبیر نیز به پیروزی رسیده‌اید.

غیب‌پرور افزود: امروز در همان کاخ‌های صدام که روزی علیه جمهوری اسلامی توطئه می‌کردند عکس‌هایی از امام و رهبری نقش بسته است و این چیزی جز نصرت الهی و ثمره ایستادگی شما مردم ولایت‌مدار نیست.

فرمانده سپاه فجر استان فارس، جهرم را شهر دارالمؤمنین و به‌واقع شهیدپرور عنوان کرد و بیان داشت: هنوز از دیار شما که در جنگ تحمیلی یک‌هزار و 200 شهید تقدیم اسلام و ایران کرده‌اید شهید مدافع حرم تشیع می‌شود و این یعنی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اید و جوان با بصیرت و انقلابی تحویل ولایت می‌دهید و باید این مکان فرهنگی را به‌جایی تبدیل کنید که انسان‌های تراز انقلاب اسلامی را تحویل نظام اسلامی دهد.

مجتمع فرهنگی ورزشی امیرالمؤمنین جهرم در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و زیربنای 5 هزار مترمربع شامل فضاهای ورزشی، فرهنگی و خوابگاهی با ظرفیت استقرار 120 نفرشب اقامت به همراه رستوران و فضای سبز و پارک برای رفاه حال مردم شهیدپرور جهرم با اعتبار 35 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر: