آخرین اخبار
کد خبر: ۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز به حضور حسین مرعشی در این دانشگاه واکنش نشان داد.

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در واکنش به دعوت از حسین مرعشی برای سخنرانی در این دانشگاه بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

باسمه تعالی

"از عناصری که نامطمئن بودن خود را ثابت کردند مطلقا استفاده نکنید، بعضی ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند عناصر نامطمئنی هستند... و بی اعتمادی خود را برای نظام اثبات کردند، برای کشور اثبات کردند. هم برای جمهوریت و هم برای اسلامیتش. همین هایی که بازی سال88را راه انداختند، این ها نامطمئن اند. من استفاده ازاین ها را مطلقا توصیه نمیکنم.به هیچ وجه!"  مقام معظم رهبری   12/8/94

                                                                  

دانشگاه مرکز معنویت است چون دانش یک امر معنوی است.

جالب است برایمان کسانی در دانشگاه داعیه دار اصلاح شده اند و دم  از اصلاح میزنند که خود همواره  مانعی در برابر اصلاح جامعه بودند و این مردم را حتی عقب مانده سیاسی خواندند فقط به جرم اینکه مردم به کاندیداهای مورد علاقه ایشان رای ندادند.

باید پرسید اصلاح از نظر آقایان چیست؟

اصلاح کتک زدن و هتاکی به جانبازی است که 8 سال دفاع مقدس جان بر کف نهاد تا امروزه این اقایان حق تنفس و اظهار نظر داشته باشند یا شاید آب در آسیاب دشمن ریختن و علیه نظام جمهوری اسلامی سخن راندن و موضع گیری کردن و آفت زده خواندن نظام است حال آنکه بخش عظیمی  از قصور، بر عهده ی همفکران خودشان در دوران آقای خاتمی ، هاشمی رفسنجانی و روحانی بوده است؟

یا شاید از نظر آقای مرعشی اصلاح، دفاع از نشست و برخاست نزدیکانشان با بهاییان است و می آیند تا دید ما را نسبت به آنان اصلاح کنند؟

صحبت از اصلاح آن هم از سوی آقای مرعشی کمی غیر معقول و دور از انتظار است درحالیکه ایشان تا بحال به جنایاتی که وی و جریان متبوعش در خلال حوادث سال 88 مسبب آن بوده اند اشاره ای نکرده اند و اعلام نکرده اند که جریان سیاسی شکل دهنده  آن اتفاقات شوم و اقداماتی هچون نامه ی بی سلام به رهبر انقلاب و مسببین برپایی بزرگترین فتنه ی  بعد از انقلاب که کشور  را تا ماه ها دچار آشوب کرد و موجی از شادی و امید را به خیمه گاه دشمنان انقلاب تقدیم کرد چه کسانی بوده اند؟

و حال تعجب ما را بیش از این کسانی برانگیخته اند که مجوز حضور چنین افرادی را در دانشگاه صادر کردند...امید می رورد که آقایان در دعوت از چنین کسانی قبل از حضور آنها کمی بیشتر تامل کنند و در عمل خود تجدید نظر نمایند.تا دانشگاه به روند اصلی خود که علم و دانش و پیشرفت است بازگردد و از جنجال و تنش زایی این افراد به دور باشد.

جناب آقای مرعشی! دانشگاه مرکز علم و معنویت است ، نخواهید که با جنجال آفرینی و تشنج زایی در فضای دانشگاه جبران شش سال دوری از سیاسی کاری هایتان را بکنید و به جای اصلاح دنبال استحاله بروید.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر: