کد خبر: ۸۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
رضا نوبخت مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز لامردگفت: همایش اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید فارس، رضا نوبخت مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز لامردگفت: همایش اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در این دانشگاه برگزار شد.

نوبخت در این همایش که اعضای هیات علمی و مدرسین این دانشگاه حضور داشتند: با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز فتح خرمشهر از لزوم برگزاری همایش ها و نشست های تخصصی در زمینه اقتصاد مقاومتی و زمینه های اجرایی شدن آن در دانشگاه ها سخن گفت.



عبدالحمید خسروی عضو هیات علمی این دانشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: با تفحص و بررسی در عناوین سالهای گذشته متوجه خواهیم شد که مقام معظم رهبری همه سالهای گذشته را به نوعی به عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری نموده اند.

خسروی تاکید کرد: که باید اصل 44 قانون اساسی مد نظر قرار گرفته و اجرایی شود که با اجرای این اصل محکم از قانون اساسی می توان به خود اتکایی و خودکفایی دست یافت.


محمد علی نژاد کارشناس مسائل تربیتی گفت: ما با ترسیم کلی از سیاست های ابلاغی مقام عظمای ولایت در خصوص اقتصاد مقاومتی و با بررسی موانع و چالش های اقتصاد مقاومتی باید راهکارهای لازم در اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری را پیدا کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: