کد خبر: ۸۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
فرمانده حوزه ولایت شهر صدرا :
اعزام کاروان به مرقد امام خمینی (ره) از صدرا در سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی ، با همکاری حوزه بسیج شهید با هنر ادارات
پاسدار کامران کریمی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولایت شهر صدرا در مصاحبه به خبرنگار حوزه گفت : با نزدیکی به ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ، یک دستگاه اتوبوس را با همکاری حوزه شهید با هنر ادارات  به مرقد امام خمینی اعزام می نمایند .
وی در ادامه با اشاره شخصیت والای امام خمینی بیان نمود : بنیان گزار جمهوری اسلامی ایران ، یکی از ارزشمندترین افرادی هستند که همه بسیجیان باید از ایشان الگو برداری نمایند . پاسدار کریمی تصریح نمود : امام خمینی (ره) ، فردی ساده زیست و متواضع در عین قاطعیت در برخورد با دشمنان بودند و تاسیس بسیج بیست میلیونی که امروزه با حضور مقام معظم رهبری تبدیل به ارتش ده ها میلیونی شده است و گسترش یافته ، یکی دیگر از تدابیر ارزشمند امام راحل بود.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولایت شهر صدرا در پایان صحبت هایش گفت : زائران مرقد حضرت امام خمینی (ره)  عصر دوازدهم خرداد اعزام می شوند و   در مراسم سوگواری و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری  شرکت می نمایند . در ضمن در مسیر   حرم حضرت معصومه و مسجد جمکران را زیارت کرده  و عصر چهاردهم خرداد به صدرا باز خواهند گشت .

نام:
ایمیل:
* نظر: