شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۸:۴۶
کد خبر: ۸۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
انقلابی ماندن و تداوم مسیر روشن ارزش های انقلاب اسلامی، مهمترین پیام مکتب امام خمینی(ره) در مقطع زمانی کنونی است.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در آستانه سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)  ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم ولایت مدار شهرستان زرین دشت گفت: در آستانه ۲۷ مین سالگرد رحلت آن بزرگ مرد تاریخ قرار داریم، هیچگاه خاطره رحلت ایشان از اذهان ملت ایران پاک نمی‌شود، از همین رو مردم هر سال مشتاق تر از سال گذشته با حضور در مرقد امام خمینی(ره) میثاق خود را با ایشان تجدید می‌کنند.

حضور پرشور و هر ساله مردم در مرقد امام خمینی(ره) جلوه دلدادگی مردم به ارزش های انقلاب و اصول مردم سالاری دینی است که باید در عین پرباری و با محتوا بودن با سادگی و بی آلایش برگزار شود.



سرهنگ یونس غضنفری افزود: امروز نه تنها ایران، بلکه در تمام دنیا تفکر امام خمینی(ره) و نهضت بیداری اسلامی موج می‌زند؛ شاهد آن هستیم که نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان میکند که در کنار مرز‌های اسرائیل تفکرات خمینی(ره) چادر زده است؛ برکت انقلاب و امام خمینی(ره) این است که تفکرات انقلاب و امام(ره) در تمامی کشور‌های دنیا نفوذ کند و به عنوان الگو مطرح گردد.



غضنفری تصریح کرد: انقلابی ماندن و تداوم مسیر روشن ارزش های انقلاب اسلامی، مهمترین پیام مکتب امام خمینی(ره) در مقطع زمانی کنونی است، امام(ره) همواره از روی کار آمدن افرادی مرعوب غرب نگران بودند. عده ای که از تهدید خارجی ها ترسیده و یا گرفتار شیرینی دنیا، پست، مقام، حزب و گروه شوند و انقلاب را فدای باندبازی خود کنند. عده ای که گوش به حرف و فرمان رهبری نداده و خواسته خود را پیاده کنند.

دبیر ستاد ارتحال امام شهرستان با اشاره به اعزام 250 نفر به مرقد امام(ره)، برگزاری مراسمات عزاداری و ایستگاهای صلواتی در مساجد و نقاط مختلف و فضا سازی مناسب را از دیگر برنامه های ویژه این ایام عنوان کرد.



فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت در پایان، ضمن پاسداشت سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل، گرامیداشت 15 خرداد و سالروز آغاز ولایت و رهبری امام خامنه ای، از آحاد مردم شهید پرور زرین دشت برای حضور پرشور و یکپارچه در آیین های ویژه این رخدادهای مهم و الهام بخش دعوت به عمل آورد.


نام:
ایمیل:
* نظر: