کد خبر: ۸۴۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
هفته پایانی مسابقات لیگ دسته سوم در گروه جنوب عصر امروز با انجام 5 بازی در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس حساس ترین دیدار هفته  در شیراز میان تیم های قشقایی شیراز و پریز دورود برگزار خواهد شد. جایی که قشقایی با پیروزی برابر مهمان خود می تواند به لیگ دسته دوم صعود کند. قشقایی با 33 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فاصله اش با تیم رده سوم جدول سه امتیاز است با این حال با توجه به عدم صدور رای دیدار تیم های ملی حفاری و خلیج فارس خونسرخ این تیم پر هوادار شیرازی برای جمع کردن خیالش از بابت صعود به لیگ دسته دوم فردا محکوم به پیروزی در خانه است.
دیگر بازی حساس هفته در ماهشهر میان شاهین این شهر و خلیج فارس خونسرخ برگزار خواهد شد. شاهین نیز شرایطی مشابه قشقایی دارد این تیم با 33 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و با توجه به فاصله سه امتیازی با برق شیراز رده سومی به ظاهر کار صعودش تمام شده است با این حال عدم صدور رای بازی نیمه تمام رها شده ملی حفاری و خلیج فارس خونسرخ باعث شده که کار صعود این تیم به بازی هفته پایانی کشیده شود.
در دیگر بازی ها نفتون مسجد سلیمان در خانه میزبان برق شیرازی است که شانس بسیار کمی برای صعود به لیگ دسته دوم دارد و در دیگر دیدار نیز در فیروزآباد شهرداری این شهر میزبان پرسپولیس برازجان است.شهرداری فیروزآباد با 26 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و به عنوان بهترین تیم پنجم ماندگاری اش را در لیگ دسته سوم قطعی کرده است.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: