شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۵:۵۸
کد خبر: ۸۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
سرگرد مجید علی پور در جمع مدیران فرهنگی حوزه و پایگاه ها :
وی تحقق اقتصاد مقاومتی را وابسته به 6 عامل دانست و این 6 عامل را دانش و فن آوری-مواد اولیه - نیروی انسانی- انرژی-بازار مصرف وسرمایه مالی برشمرد و با ذکر دلایل منطقی و اثبات شده، عنوان کرد که کشور ما در این 6 عامل،یکی از بی نظیرترین کشورهای دنیاست.
به گزارش تنویر زرقان،دیروز شانزدهم خرداد ماه،کارگاه آموزشی مدیران فرهنگی پایگاه ها در مکان سپاه این ناحیه و به همت معاونت فرهنگی این ناحیه برگزار شد.
در این کارگاه که که با حضور خوب مدیران فرهنگی پایگاه ها همراه بود،فرماندهی ناحیه و همچنین جانشین ناحیه،سخنانی را بیان کردند.
در ابتدا سرگرد شهرام قاسمی مقدمه را در خصوص موضوعات مهم فرهنگی جامعه مخصوصا موضوع دجالواره بیان کرد و در ادامه آمار ریز و دقیقی را درباره افزایش طلاق در کشور ارائه داد.
پس از وی فرمانده ناحیه درباره چگونگی کار توسط این مدیران و البته اولویت بندی وظایفشان سخنانی را بیان کرد.
سرگرد مجید علی پور پایگاه های مقاومت محلات و روستاها را پاسدار ارزشهای انقلاب و وظیفه تقویت روحیه انقلابی گری را مطالبه امروز رهبری دانست.
وی گفت : مقام معظم رهبری امروزه دستور جهاد درعرصه فرهنگ و مبارزه با استکبار که به آن جهاد اکبر می گویند را صادر نموده.و برهمه بسیجیان واجب دانست که دراین جهاد، بابصیرت و تلاش خستگی ناپذیر حرکت نموده و البته باید بدانیم توقف ، خسته شدن ، بی انگیزگی ، دلسردی و ضعف  اراده دراین عرصه وجود نداشته باشد.
فرمانده ناحیه سپاه زرقان با استناد به جمله از مقام معظم رهبری که می فرمایند : "امروزه جنگ انقلاب اسلامی با استکبار ، جنگ نامتقارن است که دراین جنگ هریک از طرفین اراده ضعیف تری داشته باشند،قطعا مغلوب این رویارویی ست" اظهار داشت که پس بسیجیان باید با تقویت ایمان و انگیزه معنوی دربین آحاد جامعه زمینه شکست ناپذیری ،مقاومت و پیروزی رافراهم نمایندو
مجید علی پور پس از ان به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخت و  این واژه را اینگونه معنا کرد که ما باید با استفاده از منابع و ظرفیتهای خدادادی که دراختیار داریم،مشکلات و نیازهایمان را برطرف کنیم.
وی تحقق اقتصاد مقاومتی را وابسته به 6 عامل دانست و این 6 عامل را  دانش و فن آوری-مواد اولیه - نیروی انسانی- انرژی-بازار مصرف وسرمایه مالی برشمرد و عنوان کرد که کشور ما در این 6 عامل،یکی از بی نظیرترین کشورهای دنیاست.


نام:
ایمیل:
* نظر: