جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۰۳:۰۷
کد خبر: ۸۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
مسئول سازمان بسیج ادارات استان فارس بیان داشتند
نیاز امروز همگان به ویژه جامعه بسیج کارمندی را توجه به سه موضوع 1- انقلابی گری 2- استکبار ستیزی 3- ولایتمداری عنوان نمودند و بر حفظ و تقویت آن تاکید نمودند و بیان داشتند آنچه موجب رعب و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون شده حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری بوده که لازم ا ست همواره این حرکت انقلابی مردم شریف ایران اسلامی در مقابل دشمنان تداوم یابد.
سرهنگ دوم پاسدار محمود باقری مسئول بسیج ادارات استان فارس، ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد، اردوی سالیانه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را فرصتی برای تقویت روحیه انقلابی مردم شریف انقلاب اسلامی دانستند که همه باید آن را غنیمت بدانند.
مسئول سازمان بسیج ادارات استان فارس یکی از محورهای تداوم انقلاب و انقلابی ماندن را عزم جدی طیف عظیمی از عاشقان و دلسوختگان آن حضرت به نمایندگی از عامه مردم دانستند که در این عرصه این تلاش به تجدید میثاق با آرمانها و تجدید بیعت با ولایت امر و رهبری معظم می انجامد.
وی نیاز امروز همگان به ویژه جامعه بسیج کارمندی را توجه به سه موضوع 1- انقلابی گری 2- استکبار ستیزی 3- ولایتمداری عنوان نمودند و بر حفظ و تقویت آن تاکید نمودند و بیان داشتند آنچه موجب رعب و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی تا کنون شده حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری بوده که لازم ا ست همواره این حرکت انقلابی مردم شریف ایران اسلامی در مقابل دشمنان تداوم یابد.
ایشان نصب العین قراردادن محورهای مورد تاکید در بیانات مقام معظم رهبری در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) را به عنوان نقشه راه بسیج کارمندان ، خواستار و بر لزوم برنامه ریزی در خصوص عملیاتی نمودن آن محور ها تاکید نمودند.
سرهنگ باقری در پایان از اعزام قریب به 2500 نفر از کارمندان و مدیران بسیجی استان فارس در اردوی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در سال 95 خبر دادند و از همه شرکت کنندگان و حمایت کنندگان این اردو تقدیر و تشکر نمودند.
ایشان همچنین از همکاری و مساعدت همه مدیران استان در کمک به برگزاری این اردو تقدیر و تشکر نمودند.

نام:
ایمیل:
* نظر: