کد خبر: ۸۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در گردهمایی ترویجی و تبیینی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی که به همت روابط عمومی سپاه عشایر فارس، برگزار شد گفت: سبک زندگی امام خمینی (ره) برگرفته از سبک زندگی پیامبر بود.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، در این آیین که با حضور فرمانده سپاه عشایر فارس وکارکنان برگزار شد، گفت: دشمن به دنبال تئوریزه کردن شخصیت های انقلابی و رهبران فکری انقلابند.
وی در خصوص تحریف شخصیت امام راحل (ره)که بنیانگذار جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن پس از اسلام هراسی، ایران هراسی، سپاه هراسی، مکه هراسی، در حال حاضر رو به شخصیت های انقلابی کرده و می خواهد، شخصیت های همچون امام راحل که به عنوان اشخاص کاریزماتیک جامعه بودند را مورد حمله قرار دهد فلذا دست به تحریف شخصیت امام (ره) می زند و گفته های امام(ره) را به نسل جوان عین واقع نمی گویند.
سبک زندگی امام خمینی (ره) برگرفته ازسبک زندگی پیامبر بود 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در جمع کارکنان سپاه عشایر مبنی بر این که اگر کسی کاری را برای خدا انجام دهد آن کارتا ابد ماندنی خواهد بود اظهار داشت: امام تمام کارهایش برای خدا بود و این شد که در تمام اقصی نقاط جهان در روز 14 خرداد به حرم مطهر ایشان رهسپار می شوند.
علیزاده، ادامه داد: اهتمام و مراقبت امام به نماز، مداومت در تدبر و تلاوت قرآن، شرح صدر و تحمل دشواری ها، توکل عمیق و کامل به خدا و اطمینان قلبی به الطاف خفیه الهی  و ساده زیستی از خصوصیا ت بارز و شاخص امام(ره) بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، گفت: اینکه بعضی از روشنفکران خشک مغز  به تازگی می گویندکه مسئولین در راس امور  باید از افرادی باشند که اولا از اشراف باشند ثانیا از افرادی باشند که به کشورهای خارجه سفر کرده باشند افزود: این یکی از حرف هایی است که  تحریف گفتمان امام را به دنبال دارد چرا که امام فرمودند باید به طبقه قشر محروم رسیدگی کرد سوال اینجاست آیا کسی که خود از اشراف و از مرفهین بی درد باشد چگونه درد مردم را درک می کند.
سبک زندگی امام خمینی (ره) برگرفته ازسبک زندگی پیامبر بود
 
 سبک زندگی امام خمینی (ره) برگرفته ازسبک زندگی پیامبر بود

نام:
ایمیل:
* نظر: