آخرین اخبار
کد خبر: ۸۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس در جمع دانشجویان بسیجی بیضا:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جمع دانشگاهیان و بسیجیان و نماینده منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم بیضا، گفت: بسیج دانشجویی از ارکان مهم دانشگاهی است و به عنوان سردمدار و پیشگام عرصه های علمی و نو آوری است.
سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جمع دانشگاهیان و بسیجیان  و نماینده منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم بیضا ، نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در توسعه هر منطقه بسیار بااهمیت توصیف و تصریح کرد: در شرایط کنونی سیاست‌ها و خط مشی‌های دانشگاه در توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد و افزایش تحصیلات تکمیلی و درآمدزایی و تجاری سازی علم از اهمیت بالایی برخوردار است.


دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، تکیه بر اقتصاد مقاومتی و پتانسیل های درون زا را در راستای اعتلای دانشگاه و جلوگیری از زیان‌ده شدن واحدها را بسیار بااهمیت برشمرد و خواستار برنامه ریزی و دقت مدیران واحدهای دانشگاهی در این زمینه شد.



سارویی با توجه به وضعیت مالی برخی از واحدهای استان گفت: این واحد از وضعیت مالی مطلوب و رضایت بخشی برخوردار است که با مدیریت شایسته و کنترل هزینه ها و درآمدزایی و توجه به سیاست های دانشگاه در آینده شاهد وضعیت بهتر و تبدیل به برند شدن این واحد دانشگاهی خواهیم بود.



دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، بسیج دانشجویی را از ارکان مهم دانشگاهی برشمرد و از آن به عنوان سردمدار و پیشگام عرصه های علمی و نو آوری یاد کرد.

سارویی در جمع دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی شرایط جامعه را به یمن حضور بسیجیان در تمامی عرصه ها مطلوب خواند و ابراز امیدواری کرد که با همدلی و هماهنگی بیشتر  در جهت هرچه کیفی تر شدن جوامع دانشگاهی از توانمندی بسیج دانشجویی بهره خواهیم برد .


IMG_2005-(1).JPG


دانشگاه آزاد نباید به محلی برای ترویج تفکرات یک طیف سیاسی خاص مبدل شود

محمد رحمانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیضا ، امنیت و آسایش حال کشور را مرهون ایثار جوانان دلسوزی دانست که با حضور خود در جبهه ها از کیان کشور دفاع کردند و  اذعان داشت که امروز نیز باید به این جوانان مومن و توانمند اعتماد کرد و عرصه را جهت شکوفایی آنان فراهم کرد .

رحمانی در این نشست بر دوری از تنش تاکید داشت و گفت: دوره تنش و روابط قهری به پایان رسیده و عصر تعاملات سازنده حکم فرماست و با توجه بر این اصل ریاست دانشگاه می بایست از توانایی بسیج دانشجویی دانشگاه خود در امورات صنفی دانشگاه بهره ببرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بیضا گفت : دانشگاه آزاد نباید به محلی برای ترویج تفکرات یک طیف سیاسی خاص مبدل شود و از امکانات آن در جهت پیشبرد مقاصد تفکری خاص استفاده کرد.

رحمانی گفت : دانشگاه آزاد فضایی برای اجرای بازی های سیاسی نیست و مسئولین نباید از این محیط برای تقابل و ایجاد تنش استفاده ابزاری کنند.


 photo_2016-06-10_23-23-212.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: