آخرین اخبار
کد خبر: ۸۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد لامرد همزمان با ایام فاطمیه تشییع و خاکسپاری شد.

شهرستان لامرد میزبان دو میهمان بسیار عزیز و بزرگ بود،همه مردم از پیر وجوان ، دانشجو و دانش آموز، معلم و استاد، طلاب، باسواد و بی سواد خلاصه همه آمده بودند چون میهمان، خیلی بزرگ بود.

بار دیگر شهرستان لامرد شاهد حضور دو تن از دلاور مردان عرصه ایثار و شهادت بود. مردانی مرد، مردانی که با نثار خون خود عزت و سربلندی به کشور ما هدیه کردند.و به لطف پروردگار دو تن از این شهدای عزیز سهم جامعه دانشگاهی لامرد شدند و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در خاکی که مهد علم و پیشرفت آینده کشور عزیزمان خواهد بود در خاک آرمیدند.

مردم شهید پرور شهرستان لامرد دو پرستوی مهاجر را از گلزار شهدا بر دوش گرفتند و در دانشگاه آزاد به قشر تحصیل کرده و فرهنگی تحویل دادند تا برکتی بر علم و دانش جوانان امروز باشند و با الگو پذیری از این دو شهید والا مقام با پیمودن پله های رشد و پیشرفت و با دانش خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم کثیف و جیره خواران آنها بزنند.

همه آمدند تا همنوا با جانباز شهید سید مجتبی علمدار یک صدا فریاد بزنند که ای شهیدان عزیز از همان لحظه ای که تقدیر ما را از شما جدا کرد یاد شما، خاطره های شما، امید حیاتمان گشته، ما به عشق شما زنده ایم، چه بگوییم، راستی چگونه حرف دلمان را فریاد کنیم که بدانید بر ما چه می گذرد.





انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: