آخرین اخبار
کد خبر: ۸۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی جهرم:
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم تحت عنوان نامه سرگشاده خطاب به امام جمعه محترم موضع خود را در قبال حامیان فتنه ۸۸ اعلام داشت.
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم تحت عنوان نامه سرگشاده خطاب به امام جمعه محترم موضع خود را در قبال حامیان فتنه ۸۸ اعلام داشت.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله جناب آقای حجت الاسلام دکتر دژکام؛امام جمعه بصیر،انقلابی،ولایی و محبوب شهرستان جهرم

سلام علیکم؛

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما به درگاه ایزد منان


قطعا،همانگونه که مستحضرید،به واسطه سالگرد انتخابات 24 خرداد سال 92  که منجر به پیروزی دکتر حسن روحانی شد،جریان حامی اصلاح طلب و کارگزاران  در شهرستان جهرم، برنامه  سخنرانی را تدارک دیده است.این جریان در سال قبل هم بنا به مناسبت دیگری،مراسم سخنرانی برپا نموده بود.


نیک میدانید که« بسیج دانشجویی» ضمن حمایت از فضای گفتمان سازی انقلاب اسلامی و آزادی بیان و افکار، طبق قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی مخالفتی با برگزاری اینگونه مراسم ها ندارد، اما متاسفانه مشاهده می شود که جریان فوق الذکر و همچنین مدیران شهرستان، در بررسی صلاحیت مدعوین سخنران و جستجوی سوابق آنها دقت لازم را اتخاذ نمیکنند و یا شاید مواضع کسانی که مسئول صدور مجوز جهت حضور این افراد برای نطق و ایراد سخن هستند،دارای شفافیت نیست وبه کج راهه می روند!!!
 
بر همگان  روشن است که دانشجو،به مثابه موذن جامعه می ماند که اگر خواب بماند نماز امت قضا می شود و بسیج دانشجویی نیز پیرو این سخن ارزشمند شهید بهشتی وظیفه خود میداند که نسبت به این امر متذکر شده و همچنین بر وظیفه خود در قبال نظارت بر عملکرد مسئولین و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی پافشاری ورزد.

 
متاسفانه روشن شده است که دراینچنین مراسم ها، افرادی به عنوان سخنران دعوت می شوند که جزو سرشاخه های فتنه 88 یا حامیان فعالین آنها محسوب می شوند؛ مثل جناب آقای مسعود ادیب که  با افکار خود سعی بر تشویش و شبه افکنی نسبت به اتفاقات فتنه 88 در اذهان ملت دارد و سال گذشته  به همین شهرستان دعوت شد و به ایراد سخن پرداخت.


این چگونه مراسمی است که تریبون را به دست افراد حامیان و خطاکاران در فتنه 88 سپرده است؟مراسماتی که به یاد ملت، به نام دولت و به کام فتنه برگزار می شودو در آن به لطف تساهل صدور مجوز و همراهی آقایان مدیران شهرستان به صورت رسمی فعالان جریان فتنه 88 و حامیان فتنه گرانی که در حصر خانگی به سرمیبرند، جهرم را پناگاه امن بیان افکار خود یافته اند.
 

این در حالی است  که بر طبق فرموده امام خمینی(ره)حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی،از اوجب واجبات است و در این راستا،رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای( مدظله العالی )بارها در مورد خطای آتش افروزان فتنه 88 و محکومیت این موضوع سخن گفته‌اند و همواره بر این نکته تاکید داشته اند که فتنه گران ظلم بزرگی در حق نظام و ملت انجام داده‌اند، ولی عملا می‌بینیم که آقایان مدیران شهرستان در جهت صدور مجوز این دست سخنران ها، خلاف مواضع رهبری حرکت می‌نمایند.
 

جناب آقای دکتر دژکام؛ بسیج دانشجویی از شما تقاضا مند است بررسی کنید که،اکنون در شهر دارالمومنین،شهر شهیدان خلیل مطهرنیا،علی اکبررحمانیان  وشهیدان مدافعان حرم،به کدام مسیر رفته ا یم؟ که عده ای  تریبون ها را در اختیار گرفته اند وبا دعوت از فعالین،دست اندرکاران و حامیان  فتنه 88 و کسانی که دستخوش فریب شده اند،به بهانه ارج نهادن به دولت،جهرم را محل مناسبی برای حضور افراد مساله دار نموده  و هادی افکار عمومی شده اند.
 
 
در پایان با یادآوری این نکته که بر وظیفه خود در قبال نظارت بر عملکرد مسئولین و همچنین حمایت از نظام مقدس اسلامی در مقابله با فتنه گران 88 و حامیان آنان همچنان پایبند هستیم،ضمن هشدار نسبت به حضور این قبیل افراد در شهرستان و بیم آنکه با ادامه این روند جهرم،تبدیل به شهر حامیان فتنه گران معاند نظام در حصر خانگی گردد ، از مسئولان محترم این شهرستان ،خواستاریم اولا  مواضع روشن خود را در قبال فتنه 88 وحامیان آنان اعلام نموده و از بابت تساهل خود،نسبت به بررسی صلاحیت دعوت شوندگان به این شهرستان جهت ایراد سخنرانی و صدور مجوز هرچه سریعتر پاسخگو باشند تا خدایی ناکرده از این به بعد وجه امت حزب‌اللهی شهرستان کوس بی غیرتی نخورد و تخریب نشود؛مبادا که شرمنده روی شهدا و مقام عظمای ولایت شویم.

دوما اعلام میداریم که  اگر دوباره شاهد دعوت از افراد دارای چهره مخدوش و فعال در فتنه 88 در چنین میتینگ‌هایی بودیم،یقینا مسولان ، با مواضع به مراتب تندتر دانشجویان همیشه در صحنه و آگاه روبه رو خواهند شد.

جناب آقای دکتر دژکام؛ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان جهرم بار دیگر اعلام می داریم که با بینش برگرفته از مکتب الهی امام خمینی(ره)،طبق منویات رهبری عزیزمان؛بر خط ولایت و انقلاب و با پیروی از رهنمودهای دقیق و حکیمانه شما در راه حفظ نظام اسلامی قاطعانه ایستاده ایم.
 
 
والسلام علی من اتبع الهدی
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: