آخرین اخبار
کد خبر: ۸۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان فسا:
شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان فسا در بیانیه ای خواستار انتخاب فردی با مشی اعتدالگرایی، با سابقه انقلابی و روشن، توان مدیریتی بالا و کارآزموده به عنوان فرماندار جدید فسا شد.
شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان فسا در بیانیه ای خطاب به استاندار فارس خواستار انتخاب فردی با مشی اعتدالگرایی، با سابقه انقلابی و روشن، توان مدیریتی بالا و کارآزموده به عنوان فرماندار جدید فسا شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در پی گذشت بیش از سه ماه از پایان کار نخستین فرماندار دولت روحانی و تلاش عناصر معلوم الحال برای تاثیرگذاری در انتخاب فرماندار فسا ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فسا با صدور بیانیه ای خطاب به استاندار فارس، خواستار انتخاب فردی با مشی اعتدالگرایی، با سابقه انقلابی و روشن، توان مدیریتی بالا و کارآزموده به عنوان فرماندار جدید فسا شد.


این بیانیه با یادآوری تلاش عده ای برای به وجود آوردن تنش و نابسامانی در شهرستان هزار شهید فسا، آمده است: چه دستانی در کار است که نمی خواهند شهرستان فسا روی ثبات و کار را ببیند؟! متاسفانه چه در دولت قبل و چه در دولت کنونی، فرمانداری ویژه فسا روی ثبات و آرامش را ندیده و سکان آن در حال تغییر و تحول بوده است؛البته در دولت قبل اینطور نبود که مثلاً بخشداری مرکزی فسا پانزده ماه بلاتکلیف باشد که این نشان از تدبیر بهتر دولت سابق است.


 آیا برآیند این تغییرات چیزی جز عدم حل مشکلات و عدم برنامه ریزی های بلند مدت بوده است؟

این بیانیه می افزاید: مدیریت شهری با این چنین سابقه تاریخی و فرهنگی و انقلابی و گستردگی عظیم جغرافیایی می باییست فردی باشد با سابقه انقلابی و روشن و توان مدیریتی و کارآزموده و اگر جز این باشد از بی تدبیری دولت است.

این بیانیه اذعان می دارد: اگر دولت بخواهد به شعار سال که سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است پایبند باشد باید در انتخاب فرماندار فسا هم دقت بیشتری نماید؛ فرماندار ویژه فسا باید فردی باشد بتواند چرخ شکسته اقتصاد فسا را با درایت و قاطعیت تعمیر و به حرکت در آورد.

 شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فسا در این بیانیه تصریح کرده اند: فرماندار جدید باید مرز خود را با فتنه و فتنه گران مشخص کرده و مصداق همدلی و همزبانی و اعتدال گرایی دولت تدبیر و امید باشد.

این بیانیه می افزاید: جناب استاندار مطمئن باشید اجازه نخواهیم داد کسانی را که وجودشان برای نظام هزینه بر است و «خروج از حاکمیت» و «حمایت از فتنه» را در کارنامه خود دارند بر صندلی فرماندای یا معاونت های آن بنشیند.

این بیانیه با تأکید بر اینکه استانداری باید در انتخاب فرماندار فسا نظر نماینده مردم در مجلس را جلب نماید، اضافه می کند: مردم شهرستان فسا نیازمند امید به فضای آرامش و کار دارند و این آزمونی برای نمره تدبیر و اعتدال گرایی دولت است.
نام:
ایمیل:
* نظر: