کد خبر: ۸۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، درکلاس اخلاق که به همت عقیدتی در ماه مبارک رمضان برگزار شد در جمع کارکنان سپاه عشایر فارس گفت: انسان بدون عبادت امتیاز پیدا نمی کند.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، در این آیین که با حضور کارکنان برگزار شد، گفت: ماه رمضان فرصتی است که در این ماه انسان می تواند بندگی خدا کند و همین بندگی و عبادت است که باعث می شود تا  انسان امتیاز پیدا کند .
وی در خصوص عبادت گفت : بعضی عبادت دارند ولی آن عبادت، عبادت طاغوت است اما خود از آن بی خبرند. اما بعضی چون عبد خدا هستند و خود را همیشه در محضر خدا می دانندآن عبادت باعث ترقی و رشد و تعالی آن شخص می شود     
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه افزود: اگر کسی بداند که در قبال هر تلفظی که در دنیای امروز به زبان جاری می کند باید در آخرت پاسخگو باشد هیچ گاه به گزاف سخن نمی گوید و مراقب حرف زدن خود در تمامی حالات خویش است و سعی می کند تا سکوت کند.
علیزاده، ادامه داد: رشد انسان در عبادت او خلاصه می شود و هرچه بیشتر عبادت و بندگی خدا کند او در تمامی مراحل می تواند تقرب به درگاه خدا داشته باشد.  

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: