گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به همت تعلیم وتربیت سپاه ناحیه ممسنی
شورای هفتگی تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ممسنی با حضور جناب سرهنگ امید نصیبی فرمانده ناحیه نورآباد و حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه و دیگر اعضای شورا در محل ناحیه برگزار گردید.
به گ
زارش تنویر سپاه ناحیه ممسنی؛

در ابتدای این جلسه جناب سرهنگ نصیبی به آسیب شناسی حلقات صالحین پرداخت و از اعضای شورای هفتگی خواست تا نگاه ویژه ای به مقوله صالحین داتشه باشند و تمام تلاش خود را جهت کمک به مجموعه تعلیم و تربیت بکار گیرند .

در ادامه این جلسه کیامرث خان احمدی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه  ممسنی شجره طیبه صالحین را مهمترین ماموریت بسیج در حال حاضر دانست و اذعان کرد: در راستای مقوله ولنگاری فرهنگی و شبیخون فرهنگی مهمترین راه برون رفت  از این بحران در سطح  جامعه  پناه بردن به فضای امن جامعه صالحین است

خان احمدی در ادامه در خصوص تغییرات برنامه های امسال نسبت به سال گذشته توضیحاتی را بیان کرد و مهمترین مسائل در راستای عدم تسریع در امورات صالحین را به سمع و نظر اعضای شورای رساند..

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه ممسنی ادامه داد : اگر فرمانده حوزه و بالتبع فرمانده پایگاه در راستای ماموریت صالحین در سطح ناحیه با یک نگاه واحد مواجه شوند قاعدتا می توان سریعتر به هدف مورد نظر دست پیدا کرد

در ادامه این جلسه اعضای شورا به تبادل نظر در این راستا پرداختند

       

IMG_0434IMG_0420IMG_0422IMG_0427IMG_0432


نام:
ایمیل:
* نظر: