کد خبر: ۸۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
حجت الاسلام والمسلمین دهقان
حجت الاسلام والمسلمین دهقان مدیر عقیدتی نظارت حوزه شهید باهنر ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)ش یراز در مراسم میلاد امام حسن(ع) در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز بیان داشت: در جامعه اسلامی باید تلاش شود تا معیارها و رفتارهای خود را به ائمه نزدیکتر نمائیم.
وی در این مراسم که در جمع کارکنان ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز برگزار شد بیان داشت:امام حسن مجتبی(ع) با اخلاق و رفتار خود بدی های دیگران را با نیگی و خوبی دفع می نمود و در این راه باعث الگوه برای همه اصحاب در طول عمر خویش خود بود.
وی به حدیثی از امام جعفر صادق (ع) اشاره نمود و افزود: حضرت می فرماید هرکس که می خواهد به جوانان سید اهل بهشت را دریابد به امام حسن (ع) و امام حسین(ع) نگاه کند.
وی به نمونه رفتاری امام مجتبی(ع) را متذکر شد و افزود: امام حسن(ع) با توجه به موقعیت های که قرار گرفت لحظه ای از راه الهی کوتاه نیامد و الارغم فشار و حاکمان ظالم در راه الهی خود باعث الگوه و منش خیلی از افراد بود.
وی به اهمیت ماه مبارک رمضان و تولد دومین امام ولایت در این ماه اشاره نمود و تصریح کرد: با توجه به احادیث و روایات موجود ماه مبارک رمضان ماه تغذیه روح،ذوب کردن گناهان،پاک شدن،استغفار نمودنو انابه به درگاه الهی است که از عنایات الهی این ماه را می توان به میلاد کریم اهل بیت در این ماه را متذکر شد.
معیارها و رفتارها خود را باید به ائمه نزدیک نمائیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: