کد خبر: ۸۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز:
سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در ضیافت افطاری با حضور فرماندهان پایگاه ها گفت : روحیه استکبار ستیزی همانندگذشته در بین همه مردم انقلاب باید موج بزند.
سرهنگ حسینی در مراسم ضیافت افطاری که با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج شمالغرب شیراز و پایوران ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در باغ پالیزان واقع در جاده شهر صدرا برگزار شده بود ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی ماه رمضان را ماه مهمانی حق تعالی در حق بندگان دانست و مراسم را جلسه انس و مودت هر چه بهتر خدمتگزاران بسیج دانست.

موضوع انقلاب ، یکی از اساسی ترین دغدغه های ولایت

وی در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم پرداخت و گفت: یکی از اساسی ترین دغدغه های ولایت موضوع انقلاب است که در فرمایشات اخیر رهبر انقلاب بیان شده ست و ایشان دائم  موضوع انقلاب و انقلابی گری را یاد آوری و متذکر می شوند و چرا که اصل  قضیه این است که به خاطر بعضی مسائل ولایت ، انقلاب را در خطر می بیند.

دشمن به دنبال نفوذ است
 
فرمانده ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) اذعان نمود: هم دشمن برنامه و طراحی اش را عوض کرده وهم در داخل بعضی ها مرغوب برنامه های دشمن دانسته و یا ندانسته شده اند  و ولایت بعد از  برجام فرمودند مراقب باشید دشمن به دنبال نفوذ است و اگر خدای نکرده آسیبی به انقلاب برسد همه زحمت ها و مجاهدهت های بزرگان اسلام مخصوصا حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و همه ی خون دل خوردن ها از دست می رود و به خاطر همین، موضوع انقلابی و انقلابی گری را  رهبری مرتبا متذکر می شود.

سرهنگ حسینی افزود:اصلا انقلاب در خطر است چرا که به  گفته یک سیاست مدار آمریکا درخصوص کشورمان که اصلا تحریم به خاطر موجودیت انقلاب روی کار آمده و انرژی هسته ای  و... بهانه است و نباید در برابر برنامه ها و توطئه های دشمنان بی تفاوت بود.
 
شاخصه های انقلابی گری 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص)بیان نمود: برای اینکه جلوی  زور گوئی های دشمنان را بگیرم باید پنج شاخصه از  انقلابی گری را که باید در درون خودمان بنگریم گه داریم یا نداریم و برای رسیدن به آن باید تلاش  و این پنج شاخصه شامل 1- پایبندی به ارزش ها و مبانی اسلام 2- پایبندی به استقلال سیاسی ،اقتصادی،فرهنگی و... 3- تقویت آرمان های انقلاب 4- داشتن روحیه استکبار ستیزی5-داشتن روحیه انقلابی گری می باشد.

در برابر برنامه ها و توطئه های دشمنان نباید بی تفاوت بود.

وی گفت:موضوع دو قطبی کردن مردم در  جامعه را دشمن به شدت دنبال می کند و اگر مراقبت نکنیم روحیه انقلابی گری و تدین و تدبر از بین می رود و شناخت و رعایت باید ها و نبایدها  و شناخت جریان های داخلی و خارجی که همسو با انقلاب هستند یا نیستند نباید به این راحتی همه چیز را قبول و یا تائید کرد و باید خیلی مراقب باشیم.

  نظام با روحیه انقلابی گری،تلاش ،مجاهدت وعمل حفظ خواهد شد

وی در پایان خطاب به جمع حاضر گفتند: عزیزان، انقلاب  با روحیه انقلابی ،عمل ، تلاش و مجاهدت انقلابی حفظ خواهد شد و پیش خواهد رفت و اگر سستی کنیم قطعا نخواهیم توانست آنطور که باید و شاید از انقلاب دفاع کنیم چرا که همه زیر یک چتری آمده ایم جهت دفاع از انقلاب که وظیفه اصلی می باشد.

ضمنا  این مراسم  با اجرا گروه  سرود شمس شموس در مدح  امام حسن مجتبی(ع) و سخنرانی امام جمعه موقت شهر شیراز در خصوص تربیت و اخلاق فردی و اجتماعی همراه بود.

شرح تصویری این گزارش را اینجا ببینید

نام:
ایمیل:
* نظر: