گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۸۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
با حضور جناب سرهنگ نصیبی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی صورت پذیرفت
جلسه بزرگداشت روز اصناف با حضور جناب سرهنگ نصیبی فرمانده ناحیه ممسنی ، حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی نماینده ولی فقیه وسرگرد منصور اکبری فرمانده حوزه اصناف و هیئت رئیسه و روسای اتحادیه های صنف در محل اتاق اصناف شهر نورآباد برگزار شد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
در این جلسه منصور اکبری فرمانده حوزه اصناف شهرستان ممسنی ضمن گرامیداشت روز اصناف و تبریک این روز گفت : امید است که تعامل جامعه کسبه و بازار با مجموعه بسیج روزبه روز تقویت گردد تا در پرتو آن بتوانیم بازاری مطابق با فرهنگ و آیین اسلامی داشته باشیم .

در ادامه جناب سرهنگ امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی ضمن تبریک روز اصناف ، با اشاره به اهیمت بازار در جامعه صدر اسلام در زمان پیامبر (ص) و حضرت امام علی (ع) ، نماد و الگوی فرهنگ سازی یک جامعه را همین جامعه کسبه و بازاریان قلمداد کردند.

نصیبی در ادامه افزود : اگر بخواهیم سبک زندگی اسلامی در جامعه محقق گردد چاره ای نداریم جزء اینکه از بازار و بازاری شروع کنیم .

در ادامه این جلسه حجت السلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ممسنی بیان داشت : استفاده بجا و حساب شده از پتانسیل های موجود در شهرستان در بحث تولید وتوزیع می تواند کمک شایان و چشم گیری به جامعه کسبه و بازار ارائه نماید.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه آقای داریوش خاکیان رئیس اتاق اصناف و سعید عباسی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجار ت ضمن خوش آمدگویی گزارشی از تعامل جامعه کسبه و بازار در کلیه برنامه های فرهنگی شهرستان و مجموعه سپاه ارائه نمودند.

  

نام:
ایمیل:
* نظر: